به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک، برگزاری کارگاه‌های تخصصی در راستای ارتقای بنیه علمی نمایشگران عروسکی از جمله رویدادهایی است که در جشنواره هجدهم رخ خواهد داد و کارگاه "بازی‌دهندگی عروسک برای قاب" با حضور احمد آکشته بازی‌دهنده عروسک برگزار می‌شود.

این هنرمند عروسک‌گردان درباره موضوع این کارگاه توضیح داد: در کارگاه "بازی‌دهندگی عروسک برای قاب" به تفاوت‌های بین عروسک‌گردانی صحنه تئاتر و تلویزیون پرداخته می‌شود. علاقه‌مندان در این کارگاه، کار با مانیتور را تجربه خواهند کرد.

عروسک‌گردان "پنگول" افزود: در این کارگاه، رعایت اشل‌ عروسک، انتخاب پوزیشن‌های مناسب در طول ضبط پلان و یا سکانس، کنترل ایستایی عروسک و چند ترفند دیگر آموزش داده خواهد شد.

کارگاه "بازی‌دهندگی عروسک در قاب" دوشنبه 29 دی‌ماه ساعت 14 و به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

متقاضیان برای شرکت در این کارگاه تا روز 26 دی‌ماه فرصت دارند از طریق تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۳۵۳۸۰۱۹۸۲ و۰۲۱۶۶۷۵۴۶۹۶ ثبت‌‌نام کنند.

مدیریت کارگاه‌های آموزشی این دوره از جشنواره بر عهده فهیمه میرزاحسینی است و این کارگاه‌ها با همکاری استارتاپ فرهنگی هنری "روستاوند" و در پلتفرم این موسسه ارایه می‌شود.

راه‌های ارتباطی با هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک به شرح زیر است:

وبسایت tehranmobarak.theater.ir 

کانال تلگرام  t.me/Tehranmobarak18th

واتساپ  ۰۹۳۵۳۸۰۱۹۸۲

اینستاگرام   tehranmobarak.18th

تلفن ۰۲۱۶۶۷۵۴۶۹۶ و  ۰۲۱۶۶۷۱۰۷۰۲(دبیرخانه دائمی جشنواره‌ها)

ایمیل  tehranmobarak@theater.ir

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران- مبارک اسفندماه سال جاری به دبیری زنده‌یاد گلزار محمدی و مدیریت اجرایی مهدی حاجیان برگزار خواهد شد.