به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، عمارت روبرو به عنوان مکان جدید دبیرخانه جشنواره انتخاب شد.

سید مجتبی جدی دبیر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ضمن تایید این خبر افزود: از دوره نوزدهم جشنواره تا پایان دوره بیست و دوم دبیرخانه جشنواره در محل ساختمان شماره یک معاونت فرهنگی دانشگاه هنر در خیابان انقلاب، ابتدای کوچه بالاور قرار داشت، ولی با تغییر مدیریت فرهنگی دانشگاه در سال جدید و همچنین همکاران این معاونت و بنا به دلایل نامعلوم دستور تخلیه دبیرخانه صادر شد که متاسفانه نامه‌نگاری‌های وزارت علوم هم برای نگهداری این مجموعه به عنوان دبیرخانه جشنواره، راه به جایی نبرد و ما در نهایت دانشگاه تربیت مدرس را برای دبیرخانه انتخاب کردیم که شرایط دانشگاه تربیت مدرس هم در دوران پاندمی کرونا، اجازه حضور فیزیکی و فعالیت مستمر را از ما می‌گرفت. بنابراین با نظر اینجانب و همچنین همکاری و  هماهنگی وزارت علوم و مساعدت مدیریت محترم عمارت روبرو دبیرخانه جشنواره بیست و سوم به این مکان منتقل شد.

لازم به ذکر است مجموعه فرهنگی هنری عمارت روبرو در مدت فعالیت چندساله و بر اساس اهداف خود از حامیان اصلی آثار دانشجویی و همچنین جشنواره‌های دانشگاهی بوده و بستری برای تجربه‌گرایی‌های علاقه‌مندان و دانشجویان بوده است.

این مجموعه فرهنگی هنری، در کنار میزبانی از دبیرخانه‌ این دوره از جشنواره، میزبان بخش‌های مختلف و اجراهای این رویداد فرهنگی نیز خواهد بود.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری سید مجتبی جدی و به همت اداره کل فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در تهران برگزار می‌شود.