به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سی‌ و‌ نهمین جشنواره تئاتر فجر، اعضای هیئت انتخاب آثار بخش رادیو تئاتر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند. بنابر این اعلام، میرطاهر مظلومی، کاظم نظری و فرهاد امینی مسئولیت انتخاب رادیوتئاترهای رسیده به دبیرخانه این رویداد را برعهده دارند. 

میرطاهر مظلومی متولد 1350 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و صداپیشه، گوینده و از بازیگران مطرح نمایش‌های رادیویی است. بازی در فیلم های سینمایی "دلشکسته"، "وقتی همه خوابیم"، "زمهریر"، "رستاخیز"، "به نام پدر"، "ایران برگز"، "اخراجی ها2"  و سریال های "خانه بی پرنده"، "تا ثریا"، "روزگار قریب"، "سی امین روز" و آثار نمایشی، رادیویی و دوبله بخشی از کارنامه حرفه‌ای این هنرمند است. 

کاظم نظری متولد 1350 در تهران و کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر و فیلم و دکترای مدیریت رسانه از دانشگاه تهران و مدرس و رییس دانشکده رادیو و تلویزیون دانشگاه صداوسیما و عضو شورای نمایش رادیو است. وی علاوه بر عضویت در هیات‌های انتخاب و داوری و سمت‌های اجرایی در رویدادهای فرهنگی و هنری کارگردانی نمایش های "خورشید کاروان"، "توکا در قفس"، "موسی و شبان"، "مرگ در می زند"، "آخرین بازی"، "مستخدم ماشینی"و... را برعهده داشته است. 

فرهاد امینی متولد سال 1364 در تهران  نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر و دانشجوی دکترای مطالعات عالی هنر، مدیر دپارتمان نمایش دانشگاه هنر پارس و مدرس دانشگاه هنر تهران است. وی تاکنون نویسندگی بیش از 200 قسمت نمایش رادیویی را برعهده داشته و جوایزی را نیز از آن خود کرده است. 

سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه 11 تا 21 بهمن 99 برگزار می‌شود. آدرس سایت جشنواره www.fitf.ir  است.