به گزارش هنرآنلاین، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی پیام داد. متن این پیام بدین شرح است: 

"به نام خداوند آسمان‌ها و دل‌ها

زیـــن آتش نهـــــفته که در سیـــــنه مــــن اســـــت   

خورشید شعله ایست که در آسمان گرفت

می‌خواست گل که دم زند از رنگ و بوی دوست 

از عــبرت صبا نفـــسش در دهــــان گرفــــت

توصیف‌های بسیار از دلاوری، اخلاق، درایت، دیانت و خصایل نیکوی سردار شهید قاسم سلیمانی شنیده‌ایم. مردی که بودنش جهانی از آرامش بود برای دوست و دنیایی از اضطراب برای دشمن. مردی از جنس مردم، با مردم و برای مردم، مردی که وارستگی در آرامش درونش، مقاومت در افراشتگی قامتش، رحمت و مهربانی در اقیانوس چشمانش و ولایت مداری در سیره‌ی نیکویش معنا و تصویر گردید.

اما شاخص‌ترین ویژگی این شهید بزرگوار "اخلاص" بود که مقام معظم رهبری "مدظله العالی" نیز بر این نکته تاکید و فرمودند: "این درّ گرانبهای انسانی که جان و جهان بشر را جلا می‌بخشد و به نقطه تعالی می‌رساند."

"تئاتر" به عنوان بی‌واسطه‌ترین هنر جهان، با ابزار توانمند خود می‌تواند با خلق صحنه‌های ناب انسانی، خصایل بلند انسانی "سردار دل‌ها" را تبیین و تکثیر کند و عطر خوش اخلاص را به مشام جان عدالت‌خواهان و پاک‌سیرتان جهان از صحنه‌های روشن هنر نمایش برساند.

صمیمانه از هنرمندان، گروه‌های نمایشی، مدیران محترم و دست اندرکاران برگزاری "دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی" سپاسگزارم و برای تمام عزیزان از پروردگار مهربان پیروزی و سربلندی آرزومندم.

سید عباس صالحی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی"