به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره سردار آسمانی، طبق برنامه‌ریزی های انجام شده پرویز فلاحی پور، نصرالله قادری و شکرخدا گودرزی داوری آثار بخش تئاتر خیابانی جشنواره تئاتر سردار آسمانی را بر عهده خواهند داشت.

نمایش‌های راه یافته به بخش خیابانی جشنواره سردار آسمانی از ۱۰ تا ۱۴ دی ماه ۱۳۹۹ در محوطه دو مجموعه فرهنگی گلستان امین و شهرزاد شهرستان رفسنجان به اجرا در می‌آیند.

بر اساس جدول بخش خیابانی جشنواره سردار آسمانی، از ۱۰ تا ۱۴ دی ماه ۱۷ اثر نمایشی راه یافته به جشنواره، طی ساعت‌های ۱۵ ، ۱۵:۳۰ ،۱۶ و ۱۶:۳۰  در محوطه مجموعه فرهنگی گلستان امین شهرستان رفسنجان اجرا خواهد شد.

همچنین محوطه مجموعه شهرزاد نیز از ۱۰ تا ۱۴ دی ماه طی ساعت‌های ۱۶ ،۱۶:۳۰ و ۱۷ میزبان مخاطبان نمایش‌های خیابانی خواهد بود.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان به تئاتر خیابانی می‌توانند، آثار بخش خیابانی جشنواره سردار آسمانی را به صورت زنده و از طریق اینستاگرم به نشانی farhangrafsanjan@ دنبال کنند.

گفتنی است، دومین جشنواره تئاتر سردار آسمانی با حمایت، بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرما ن و اداره کل هنرهای نمایشی  به دبیری امیرحسین شفیعی در قالب سه بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی، بخش صحنه‌ای و بخش خیابانی از ۱۰ تا ۱۵ دی ماه در کرمان برگزار می‌شود.