به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، این رویداد سومین روز خود را امروز پنج‌شنبه 27 آذرماه با پخش آنلاین نمایش‌ها در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، کودک و نوجوان و مهمان به همراه برپایی کارگاه آموزشی و نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده برگزار می‌کند.

در بخش صحنه‌ای سومین روز از برنامه‌های هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، نمایش‌های "پلتیک" به نویسندگی و کارگردانی کوروش شاهونه از تهران، "موج" به نویسندگی و کارگردانی سجاد منصوری از "کرمان"، "به صرف چای و گلوله" به نویسندگی و کارگردانی یلدا منتظری از "تهران" و نمایش "خاطرات خانه‌ای که..." به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی امین اشرفی از تهران از سایت تیوال پخش می‌شوند.

همچنین در بخش دانشجویی امروز، نمایش‌های "خرمشهر 11" به نویسندگی اصغر خلیلی و کارگردانی الهه اقدام از دانشگاه علمی کاربردی 46 تهران و نمایش "بهشت حکیم‌الله" به نویسندگی خسرو امیری و کارگردانی ویدا موسوی از دانشگاه علمی کاربردی 46 تهران به صورت آنلاین پخش می‌شوند.

سومین روز از برگزاری هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت با پخش دو نمایش در بخش کودک و نوجوان همراه است. به این ترتیب نمایش‌های "جرأت یا حقیقت" به نویسندگی و کارگردانی سید جواد رحیم‌زاده از مشهد و نمایش "موش کجا گربه کجا" به نویسندگی سید حسین فدایی‌حسین و کارگردانی فرزاد لباسی از همدان در بخش کودک و نوجوان سومین روز این جشنواره پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار می‌توانند از ساعت 12 تا 24 هر روز در روزهای برگزاری جشنواره به سایت تیوال مراجعه کنند.

همچنین کارگاه آموزشی سومین روز از برگزاری این جشنواره با موضوع کارگردانی با تدریس دکتر قطب‌الدین صادقی از ساعت 19:30 تا 20:30 پخش می‌شود.

سومین جلسه از نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت نیز به‌صورت آنلاین (برخط) در روزهای برگزاری جشنواره، از ساعت ۲۱ تا ۲۳ با حضور منتقدان و کارشناسان تئاتر کشور برگزار می‌شود.

 

برنامه اجرایی هفتمین سمینار پژوهشی تئاترمقاومت اعلام شد

هفتمین سمینار پژوهشی تئاتر مقاومت روز دوشنبه ۱دی ماه از ساعت 13 الی 17.30 در تالار مشاهیر تئاترشهر برگزار خواهد شد.

در این نشست که در دو قسمت برگزار خواهد شد، منوچهر اکبرلو و سعید اسدی اجرای دو بخش آغازین را برعهده خواهند داشت و همچنین از دو کتاب پژوهشی این جشنواره نیز رونمایی خواهد شد.

هفتمین سمینار پژوهشی تئاتر مقاومت به عنوان یکی از برنامه های هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت و با مدیریت جهانشیر یاراحمدی برگزار می شود.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح  با دبیری حمید نیلی از25آذرماه آغاز گردیده است و تا دوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

IMG_20201217_141049_410