به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت حمید نیلی با اعلام این خبر گفت: به عنوان دبیر جشنواره از زحمات و تلاش‌های کلیه علاقه‌مندانی که با ارائه آثار ارزشمند خود در بخش‌های مختلف جشنواره چراغ تئاتر را روشن نگه داشتند صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نمایم.

وی افزود: بنا داشتیم تا کلیه بخش‌های جشنواره را در نیمه نخست آذرماه سال جاری برگزار کنیم. اما باتصمیم ستاد اجرایی جشنواره و بنا به مصلحت و شرایط خاص کشور و همچنین حفظ سلامت کلیه شرکت‌کنندگان در جشنواره هفدهم، مقررشد آغاز جشنواره را به تعویق بیندازیم تا شرایط برای ادامه کار جشنواره مساعد گردد. به همین منظور به‌طور رسمی آغاز به کار مرحله پایانی و اجرای آثار هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت از روز سه‌شنبه ۲۵ آذرماه خواهد بود و تا ۲ دی‌ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس همچنین افزود: برگزاری جشنواره، هم به‌صورت زنده و هم به‌صورت آنلاین خواهد بود؛ بدین صورت که دیدن آثار نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی و کودک و نوجوان جشنواره به‌صورت آنلاین و از طریق سایت تیوال برای عموم علاقه‌مندان مهیا است. همچنین اجرای آثار با چهار دوربین و با بهترین کیفیت ضبط شده و آماده بارگذاری در سایت تیوال می‌باشد.

لازم به توضیح است که در قسمت هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت سایت تیوال، بخش‌های مختلف جشنواره و همه آثار دارای صفحه معرفی نمایش هستند و هر بخش جشنواره به‌طور مجزا پذیرای علاقه‌مندان به منظور پخش آثار خواهد بود.

نیلی همچنین گفت: در بخش نمایش‌های خیابانی نیز امیدواریم تا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، شاهد برگزاری این بخش در مکانی مشخص به‌صورت محدود و زنده باشیم.