به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه نمایش نت، فصل دوم ویژه برنامه "گپ تئاتر" که این روزها به عنوان تنها برنامه تصویری و تخصصی در حوزه تئاتر است، سه شنبه شب ها ساعت ۲۲ با اجرای احسان حاجی پور (نویسنده و کارگردان تئاتر) از تلویزیون اینترنتی نمایش نت و لایو صفحه اینستاگرام این رسانه پخش می شود. 

این برنامه تصویری به صورت هفتگی در گپ و گویی با هنرمندان و فعالان عرصه نمایش به مسائل صنفی، حرفه ای و تخصصی این هنر و نقد و بررسی شرایط فعلی تئاتر در کشور می پردازد.

بررسی مهمترین اخبار یک هفته گذشته تئاتر کشور، بخش معرفی و گفت وگو با هنرمندان جوان تئاتر، حضور هنرمندان فعال و پیشکسوت تئاتر به عنوان مهمان و آیتم های مختلف در حوزه تئاتر از بخش های این برنامه است.

فصل اول برنامه "گپ تئاتر" نوروز امسال از تلویزیون اینترنتی نمایش نت به صورت زنده پخش شد و با استقبال هنرمندان و مخاطبان تئاتر مواجه شد. 

سعید نوروزی طراح، تهیه کننده و کارگردان برنامه"گپ تئاتر" است و رضا مرشد نیز به عنوان مجری مهمان این برنامه را همراهی می کند. تاکنون هنرمندانی همچون الهه شه پرست، محمودرضا رحیمی، کهبد تاراج، شاهین چگینی، نادر نادرپور مهمان فصل دوم این برنامه تصویری بوده اند.

گپ تئاتر" با همراهی تماشاخانه اهورا و تلویزیون اینترنتی نمایش نت تولید و سه شنبه شب ها از ساعت ۲۲ از این پلتفرم اینترنتی به آدرس namayeshnet.com و به صورت هم زمان از بخش لایو صفحه اینستاگرام این رسانه پخش می شود.