به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی موسسه فرهنگی- هنری "هنر فردا"، عطاالله کوپال؛ نویسنده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه، مهمانِ پنجمین ویژه‌ برنامه "گفتارهای آنلاین هنر فردا" با موضوع "نگذاریم کرونا، تئاتر را از ما بگیرد" خواهد بود.

عطاالله کوپال ضمن فعالیت‌های دانشگاهی، علمی و اجرایی نظیر ریاست دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و عضویت در هیات داوران ادوار متعدد جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و جشنواره‌های دیگر، سابقه پژوهش‌های ارزشمندی ازجمله مقالات و کتاب‌های منتشرشده‌ای نظیر کتاب "سرچشمه پیدایش کمدی " و ترجمه کتاب "کمدی پرندگان" اثر آریستوفان و... را در کارنامه خود دارد.

وی همچنین مفتخر به دریافت جوایز و لوح‌های تقدیر متعددی به‌پاس سال‌ها فعالیت علمی، آموزشی و پژوهشی نظیر کسب نشان ویژه خانه تئاتر ایران به‌عنوان منتقد پیشکسوت، دریافت جایزه و لوح تقدیر ویژه از جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی در بخش مسابقه مقاله‌های پژوهشی مدرسان و ... شده است.

این ویژه‌برنامه، دوشنبه 5 آبان‌ماه، ساعت 22 از شبکه‌های مجازی موسسه در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/_arttomorrow، تلگرام به نشانی https://t.me arttomorrow و آپارت به نشانی https://www.aparat.com/arttomorrow پخش خواهد شد. لازم به ذکر است؛ این موسسه در نظر دارد مجموعه رویدادهای خود را که در سال گذشته به صورت ثابت و حضوری برگزار می‌شدند، به صورت مجازی ادامه دهد.