به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، با حکم دکتر امین رهبر دبیر جشنواره رادیویی راویان حماسه، اعضای هیئت انتخاب آثار این جشنواره " معرفی شدند.

بر این اساس حمیدرضا افشار، فریبا متخصص و بهرام ابراهیمی به‌عنوان اعضای هیئت انتخاب آثار این جشنواره تعیین شدند.

حمیدرضا افشار دارای مدرک دکترای مطالعات اجرا و فیلم از دانشگاه رویال هالووی لندن است. وی استادیار دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر و پژوهشگر عرصه هنرهای نمایشی است که در چندین عنوان نمایش رادیویی به‌عنوان استاد راهنما فعالیت داشته‌است.

فریبا متخصص بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و رادیو است که در بیش از صد اثر به‌عنوان بازیگر در عرصه نمایش رادیویی فعالیت داشته و جوایز متعددی را در این عرصه از آن خود کرده‌است.

بهرام ابراهیمی نیز بازیگر رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون است. او دانش‌آموخته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است و از سال 1374 به‌عنوان بازیگر و کارگردان در عرصه نمایش رادیویی فعالیت داشته و افتخارات بسیاری را کسب کرده‌است.

جشنواره رادیویی "راویان حماسه" به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه دفاع مقدس برگزار می‌شود.