به گزارش هنرآنلاین، سالن تئاتر آبان که به تازگی به چرخه تئاتر کشور افزوده شده است، از تاریخ جمعه 11 مهرماه با نمایش "کدو قلقله زن" به کارگردانی سینا نورائی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی افتتاح خواهد شد.

نورائی که پیش از این، نمایش‌های متعددی در زمینه تئاتر کودک و نوجوان روی صحنه برده است، این بار نمایش شاد و موزیکال کودکانه "کدو قلقله زن" را در تماشاخانه تازه تاسیس تئاتر آبان به صحنه خواهد برد. عواملی که کارگردان را در اجرای این اثر نمایشی همراهی می‌کنند عبارتند از بازیگران: آنا نمکچیان، مینا ابراهیمی تنها، حانیه رستگاری، سینا نورائی و اشکان رحیمی. طراح لباس: آنا نمکچیان ، عکاس: غزاله گل گذار و طراحی صحنه و دکور نمایش  نیز بر عهد سینا نورائی است.

شایان ذکر است که نمایش شاد و موزیکال "کدو قلقله زن" در تاریخ 11 مهرماه اجرای آغازین خود را بر صحنه خواهد داشت و ادامه اجراهای خود را پس از ایام شهادت، مجددا در تئاتر آبان از سر خواهد گرفت.

تئاترآبان (خانه هنر آبان) واقع در خیابان کریم‌خان زند، خیابان عضدی (آبان جنوبی)  خیابان سپند پلاک 72 است و علاقمندان جهت تماشای این نمایش می‌توانند از تاریخ 11 مهرماه به سالن نمایش تئاتر آبان مراجعه کنند.