به گزارش هنرآنلاین به نقل از مشاور رسانه ای نمایش، "باز آمده" عنوان نمایشی خیابانی به نویسندگی و کارگردانی مهتاب عسکری است که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور اجرای خود را در نقاط مختلف تهران به صورت سیار آغاز کرده است و تا ۷ مهر ادامه دارد.

این نمایش در مناطق مختلف تهران از جمله سید خندان، پارک شهر، ایستگاه متروی میدان بسیج شهید محلاتی، میدان امام حسین، میدان آزادی و برج میلاد در ساعت های ۱۰ تا ۱۳ به صورت سیار و ساعت ۱۸ در میدان هفتم تیر اجرا می شود.

مهتاب عسکری کارگردان این نمایش گفت: "باز آمده" قصه یک کرد ایرانی است که همه آرزوهایش حضور در میدان جهاد و شهادت و همراهی با رزمندگان است اما پس از مدت ها خدمت در یک عملیات، ناگهانی اسیر و به بغداد منتقل می شود و پس از سال ها رنج و شکنجه با یک سردار ایرانی آشنا شده و آن سردار به او کمک و او را با یک اتوبوس از زائران ایرانی آشنا می کند تا به وطن باز گردد و قدردان فداکاری ها و ایثارگری های مردان و زنان سرزمینش به خصوص جوان ها و نسل امروز باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای نمایش خیابانی در این دوره حساس کرونایی بسیار سخت است تلاش خود و گروهش را ادای دین به مظهر مقدس شهیدان، ایثارگران دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت دانست.

عسکری در پایان یادآور شد: نمایش های خیابانی با احساس مردم بازی می کنند و تاثیر بیشتری روی مخاطب خواهند گذاشت و حماسه هشت سال دفاع مقدس را برای مردم این سرزمین زنده می کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از بازیگران: مهتاب عسکری، زهرا پورعرب، کیانا شریفی، منشی صحنه: روزبه جهانی، مدیر صحنه: پریماه وفایی نژاد، طراح لباس: حمیده دهقان نیری و مشاور رسانه ای: محمدحسین عبداللهی.