به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، هادی حجازی فر چهره بازیگری عرصه سینما روایتگر راز دست های "علمدار" در پنجمین شب اجرای این موسیقی نمایش به تهیه کنندگی پرویز پرستویی‌ و‌ کارگردانی حسین پارسایی شد.

موسیقی نمایش"علمدار" ساخته پوریا خادم از سه شنبه اول مهر ماه با همراهی گروه آوازی و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری بردیا کیارس ساعت ۲۱ با تماشاگران محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین به صورت آنلاین از اپلیکیشن روبیکا به آدرس: go.rubika.ir/ei در تالار وحدت اجرا می شود.

همچنین تاکنون بالغ بر پانصد هزار نفر  با تماشای پخش مستقیم " علمدار" با روایت داریوش ارجمند و حسین پاکدل و خوانندگی پوریا اخواص از کانال Emamaliinstitute در اپلیکیشن روبیکا در این رویداد بزرگ فرهنگی و خیریه مشارکت کرده اند.

در شب دوم علمدار حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی، نادر مشایخی، ابراهیم لطفی، کیاوش صاحب نسق در تالار وحدت به تماشای این اجرا نشستند.

مهدی سلطانی پنج شنبه سوم مهر ماه و فرهاد قائمیان جمعه چهارم مهر ماه دیگر روایتگران موسیقی نمایش علمدار نوشته محمدرضا کوهستانی و طراحی حرکت علی براتی و طراحی جلوه های ویژه بصری توسط پژمان زهاب (مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی) هستند.

پروژه علمدار با اهداف خیرخواهانه به همت بنیاد فرهنگی و هنری رودکی و موسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) و با همراهی افتخاری هنرمندان عرصه موسیقی و‌نمایش تا ۶ مهرماه هر شب ساعت ۲۱ علاوه بر تماشاگران محدود به صورت حضوری از طریق اپلیکیشن روبیکا پخش مستقیم خواهد داشت و تمامی عواید حاصل از بلیت‌فروشی در سایت ایران نمایش و پخش زنده از اپلیکیشن روبیکا صرف مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان خواهد شد.