به گزارش هنرآنلاین، نمایش "سون سی" از آثار برگزیده استانی است که علاوه بر حضور در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اجرا در بیست‌وهشتمین جشنواره تاتر استان فارس و اولین جشنواره ملی تئاتر اهواز را در کارنامه دارد. 

این نمایش پس از دریافت جوایز متعدد از هر دو جشنواره استان "فارس" و "اهواز" در زمینه‌های نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه و نور، در شیراز روی صحنه رفت و با استقبال مخاطبان و رسانه‌ها مواجه شد. 

نویسنده، علی دلپیشه؛ کارگردان، مجتبی راوش؛ تهیه کننده، حمیدرضا راوش.

علی دلپیشه، فائزه یوسفی، حامد شریف‌پور، خالق استواری و امید دانشوران در این نمایش ایفای نقش می‌کنند. 

 از دیگر عوامل نمایش می‌توان به مدیر تولید، علی اصغر دهداری؛ طراح گرافیک، محمدصادق زرجویان؛ تیزر، مهدی راوش؛ امین ملک‌زاده؛ دستیار کارگردان، محمد طاهرخانی؛ مدیران صحنه، حامد نمازی فرد و علی‌رضا ربانی‌زاده؛ دستیاران صحنه، مسعود رصافو امیر نصیری؛ منشی صحنه، حدیث دهقان؛ طراح صحنه و نور، مجتبی راوش؛ اجرای نور، محمد داننده‌فر؛ طراح گریم، پژمان اعتمادی‌فر؛ طراح لباس، مونا قنبری؛ دوخت لباس، مسعود رصاف و فاطمه قاسمی؛ طراح جلوه های صوتی، رضا حکیم؛ ساخت دکور، حامد نمازی فرد،امید شمس زاده و علی خشنود.

در خلاصه داستان نمایش که از ظرفیت‌های فرم سورئال بهره گرفته، می‌خوانیم: وسایل را بار زده‌اند، خانه خالی است و ماشین آماده حرکت است ولی یک چیز در این بین درست نیست ...

پیش‌فروش بلیت‌ این نمایش آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید به سایت تیوال مراجعه کنند. 

"سون سی"  هر شب ساعت 21 در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.