به گزارش هنرآنلاین، نمایش "خنکای ختم خاطره" به نویسندگی حمیدرضا آذرنگ و کارگردانی پوریا جلال وندی از دوم شهریور ساعت ۱۷ در مجموعه تئاتر دیوار چهارم روی صحنه رفته است. این اثر نمایشی تا ۳۱ شهریور ماه روی صحنه خواهد بود.

کارگردان درباره نمایش نوشته است: "خنکای ختم خاطره" روایتی است از زنده شدن یک سرباز که تنها شناسه‌اش نامی است که بر روی یک پلاک حک شده است، در راستای یافتن هویت او با خانواده‌هایی از قومیت‌های مختلف ایران مواجه می‌شویم که در ژرفای هر مواجهه شاهد دغدغه‌های تلخ و شیرین بسیاری هستیم. این نمایش به شیوه واقع‌گرایانه و با بهره‌گیری حداقل آکسسوار روی صحنه می‌رود، چرا که معتقدیم خود متن و اجرای خالصانه آن به حد کفایت جذاب و دلنشین است.

دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از بازیگران: (به ترتیب ورود به صحنه) علیرضا زنده دل، بهار ودادی، پوریا جلال وندی، آوا ولدیان، فاروق محمدی، الهام غریب، مجید اقبالی، مهسا انصاری، علی دبستانی، یاسمن حسینی، دستیار کارگردان: مانلی خاتمی، موسیقی: سپهر بحرایی، طراح لباس: پانیذ حمیدیان فر، گرافیست: امین محمدی، عکاس و فیلمبردار: زهرا عرب نژاد و طراح گریم: بهار طیبی.