سرویس تئاتر هنرآنلاین: ویژه برنامه‌ "تعزیت خورشید" در قالب مجموعه برنامه‌های جلوه سوگ در ۹ منطقه شهر تهران برگزار می‌شود.

مناطق اجرای این برنامه در شمال و جنوب، شرق و غرب و مرکز پایتخت توزیع شده و شامل مناطق یک، چهار، یازده، دوازده، چهارده، پانزده، شانزده، هجده و بیست است و فرهنگ‌سرای خاتم (ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۸ نیز به عنوان دبیرخانه، مسئولیت برنامه‌ریزی و هماهنگی مناطق را بر عهده دارد.

اجرای تعزیه در فضاهای کاملا باز با حفظ فاصله اجتماعی است تا شهروندان عزادار با رعایت موازین ایمنی و بهداشتی، از ایام سوگواری سید و سالار شهیدان کسب فیض کنند.

برنامه این مجالس به شرح زیر است:

منطقه یک شهرداری تهران

امام‌‌مزاده علی اکبر چیذر واقع در منطقه یک شهرداری تهران در دهه دوم محرم به مدت سه شب از تاریخ 25 تا 27 شهریور ماه از ساعت 18 تا 20 میزبان سه مجلس گروه تعزیه "حضرت عباس (ع)" به سرپرستی آقای خسروان است.  

منطقه چهار شهرداری تهران

در دهه اول محرم از 31 مرداد ماه تا نهم شهریور ماه از ساعت 20:15 تا 22 به مدت ده شب، ده مجلس تعزیه توسط گروه "حضرت اباالفضل (ع)" به سرپرستی آقای اکبری منفرد در فرهنگسرای اشراق واقع در منطقه چهار شهرداری تهران اجرا می‌شود.

منطقه یازده شهرداری تهران

فرهنگسرای رازی واقع در این منطقه در دهه اول ماه محرم از 31 مرداد ماه تا نهم شهریور ماه از ساعت 18 تا 20 پذیرای ده مجلس تعزیه توسط گروه "حیدر کرار" به سرپرستی آقای عسگری است و همچنین همین گروه در دهه دوم محرم از 11 تا 13 شهریور ماه 3 مجلس دیگر را در همین مکان و ساعت اجرا خواهند کرد.

منطقه دوازده شهرداری تهران

ده مجلس شبیه‌خوانی نیز در دهه دوم محرم از 10 تا 19 شهریور ماه ساعت 20:15 تا 22 توسط گروه "متوسلین به حضرت زهرا (س)" به سرپرستی آقای سیدصالحی در میدان امام حسین (ع) اجرا خواهدشد.

منطقه چهارده شهرداری تهران

امام‌زاده اهل ابن علی (ع) در منطقه چهارده شهرداری تهران در دهه دوم ماه محرم از سیزده تا پانزده شهریور ماه ساعت 20:15 تا 22 میزبان سه مجلس تعزیه از گروه "کهربای تعزیه" به سرپرستی آقای خسروآبادی است.

منطقه پانزده شهرداری تهران

گروه "شهید فلاحی" به سرپرستی آقای نمکی در دهه اول محرم از 31 مرداد ماه تا نهم شهریور ماه از ساعت 18 تا 20، ده مجلس شبیه‌خوانی را در فرهنگسرای خاوران واقع در منطقه پانزده شهرداری تهران اجرا می‌کنند.

منطقه شانزده شهرداری تهران

فرهنگسرای بهمن واقع در این منطقه در دهه اول ماه محرم از 31 مرداد ماه تا 10 شهریور ماه از ساعت 20:15 تا 22 پذیرای یازده مجلس تعزیه توسط گروه "کهربای تعزیه" به سرپرستی آقای خسروآبادی است.   

منطقه هجده شهرداری تهران

گروه "حضرت عباس (ع)" به سرپرستی آقای خسروان در دهه دوم ماه محرم از 20 تا 27 شهریور ماه ساعت 18 تا 20، هشت مجلس تعزیه را در پارکینگ فرهنگسرای خاتم (ص) و بوستان الغدیر واقع در منطقه هجده اجرا خواهند کرد.

منطقه بیست شهرداری تهران

مقبره الشهدای فرهنگسرای ولا واقع در این منطقه از چهارده تا شانزده شهریور ماه در دهه دوم ماه محرم از ساعت 20:15 تا 22 میزبان سه مجلس شبیه‌خوانی توسط گروه "حیدر کرار" به سرپرستی آقای عسگری است.