‎به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی تئاتر مستقل تهران، "باب اسفنجی کرگدن"، تازه‌ترین تولید گروه نمایش "بچه‌های شاهکار" از ۲۲ تا ۲۷ تیر ماه ساعت ۱۹:۳۰ در تئاتر مستقل تهران به صحنه می‌رود.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سامی صالحی ثابت تازه‌ترین تولید "بچه‌های شاهکار" است که برای گروه سنی نوجوان و جوان و در مدت زمان محدود (شش روز) به اجرا در می‌آید.

‎در خلاصه نمایش آمده است: عده‌ای نوجوان و جوان گوشه‌ای از شهر، یک بازی نمایشی ترتیب داده‌اند. بازی آن‌ها تلفیقی از نمایشنامه "کرگدن" نوشته اوژن یونسکو و انیمیشن "باب اسفنجی " است: ‎در دنیای ز یر آب، بنا به دلیلی نامعلوم، همه از جمله دوستان و آشنایان باب اسفنجی یکی یکی تبدیل به کرگدن می‌شوند. هیچ کاری از دست باب اسفنجی ساخته نیست. او نه تنها نمی‌تواند دوستانش را از "تبدیل شدن" منصرف کند که مورد تمسخر و استهزاء آنها هم قرار می‌گیرد. همه باب اسفنجی را سرزنش می‌کنند که چرا به کرگدن تبدیل نمی‌شود. در انتهای نمایش باب اسفنجی...

‎هادی صالحی ثابت، صبا مرادیان، هلیا حسن زاده، مینو سادات متقی، مانا مکری، نگار حمزه پور، بهار عفت منش، سارینا بنیانی، رادمان منفرد، مهرداد امانی، امیرپاشا عبدی، علیرضا خدابخش در نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین ‎عوامل نمایش عبارتند از: نویسنده و کارگردان، سامی صالحی ثابت؛ ‎دستیاران کارگردان، مینو سادات متقی، رادمان منفرد و علیرضا خدابخش؛ طراح نور، علی جمالی؛ ‎طراح پوستر، رامین غلامی برجی؛ ‎طراحی لباس، صحنه، موسیقی و تبلیغات، گروه بچه‌های شاهکار؛ ‎عکاس، بردیا حقی؛ ‎طراح تیزر، مریم خدابخش؛ ‎روابط عمومی و تبلیغات مجازی، روژین ستاری.

پیش‌فروش بلیت این نمایش از امروز شنبه چهاردهم تیرماه در سایت تیوال آغاز شده است.

لازم به اشاره است که هم‌اکنون نمایش‌های "است" به کارگردانی پرنیا شمس و "یازده جریحه روح" کاری از فرزاد امینی به ترتیب در ساعت‌های 19 و 21 در "تئاتر مستقل تهران" به صحنه می‌روند.