به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، "آخرین قربانی" عنوان سریالی رادیویی به نویسندگی فائزه صالحی  و کارگردانی مهدی طهماسبی است که در 6 قسمت به سفارش رادیو تهران دراداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است و علاوه بر رادیو تهران، پخش آن از امروز در رادیو نمایش نیز آغاز شده است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: دختری بنام لیندا بر اثر یک تصادف، دچار مرگ مغزی می‌شود و خانواده او تصمیم می‌گیرند که اعضای بدن او را اهدا کنند. لیندا نقاشی می‌کشید و بعد از مرگ او، تمام تابلوهای نقاشی او به جز یک اثر، در نمایشگاه‌های مختلف به نمایش گذاشته شد و به فروش رفت. بعد از اهدای عضو، قرنیه چشمش را به جوانی 28 ساله دادند و....

در این مجموعه رادیویی هنرمندانی چون فریده دریامج، احمد لشینی، مروارید کریم پور، بهرام سروری‌نژاد، میرطاهر مظلومی، امین بختیاری، بهناز بستان دوست، قربان نجفی، سلمان خطی، امیر فرحان نیا، امیر زنده دلان و تعداد دیگری از بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو به ایفای نقش می‌پردازند.

"آخرین قربانی" به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ مهر، افکتوری محمدرضا قبادی فر و صدابرداری جعفرجودتی تا پایان هفته هر روز  ساعت 1:30 از رادیو نمایش پخش می شود و تکرار آن ساعت 16 است.