به گزارش هنرآنلاین، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره وضعیت برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر فجر و تئاتر عروسکی در سال جاری با توجه به شرایط کرونایی موجود، گفت: جلسات متعددی درباره نحوه برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی تئاتر فجر و تئاتر عروسکی برگزار کرده‌ایم تا چگونگی برگزار شدن این جشنواره‌ها را بسته به زمان فروکش کردن شرایط کرونایی، بررسی کنیم.

وی تأکید کرد: ارائه جدی بر برگزاری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر داریم و قطعاً با فروکش کردن شرایط، این دوره از جشنواره را برگزار می‌کنیم.

آشنا در ادامه سخنان خود یادآور شد: به دنبال برگزاری جشنواره‌های تئاتر فجر و تئاتر عروسکی متناسب با شرایط تئاتر در دوران پساکرونا هستیم.

مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت انتخاب دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، اظهار کرد: با متخصصان حوزه‌های مختلف تئاتر جلساتی را برگزار می‌کنیم تا نظرات آن‌ها را درباره انتخاب دبیر این دوره از جشنواره داشته باشیم.

وی در پایان سخنان خود درباره زمان معرفی دبیر جشنواره سی و نهم تئاتر فجر، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان اردیبهشت ماه برای انتخاب دبیر به جمع‌بندی برسیم و دبیر جشنواره سی و نهم تئاتر فجر را معرفی کنیم.