سرویس تئاتر هنرآنلاین، فرس باقری نویسنده و کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین با بیان اینکه تمرینات نمایش "شب بخیر ریتا" اسفندماه متوقف شد، عنوان کرد: پیش از تعطیلات به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در حال تمرین نمایش "شب بخیر ریتا" به منظور اجرای آن طی سال جاری در مجموعه تئاترشهر بودیم که تمرینات این نمایش اوایل اسفندماه در پی تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی هنری متوقف شد و اکنون در شرایط نامعلومی به سر می‌بریم.

این نمایشنامه‌نویس داستان نمایش "شب بخیر ریتا" را اینگونه توضیح داد: این نمایش داستان پسری است که اتهامی به او وارد شده و سعی در رفع این اتهام دارد اما هر چه تلاش می‌کند مشکلات و بحران‌هایش بیشتر می‌شود.

او درباره فعالیت‌های خود در روزهای قرنطینه عنوان کرد: طی این روزها مشغول نگارش دو نمایشنامه بودم و اکنون نیز در حال نوشتن یک فیلمنامه هستم. یکی از نمایشنامه‌ها "تاول" نام داد که نگارش آن به پایان رسیده و نام نمایشنامه دیگر "خواب خون" است که اکنون در حال بازنویسی آن هستم. به منظور چاپ این دو اثر با دو ناشر مذاکراتی داشته‌ام که نام آن‌ها را پس نتیجه‌گیری نهایی عنوان خواهم کرد.

فارس باقری در پایان صحبت‌هایش گفت: امیدوارم همه اهالی تئاتر و سینما از شرایط پیش آمده در پی شیوع ویروس کرونا به سلامت گذر کنند. امید دارم این روزها فرصتی پیش آید تا بر خودمان، موقعیت‌مان و آگاهی‌مان تامل کنیم و به ارتباطات‌مان غنا بخشیم.