سرویس تئاتر هنرآنلاین، امین میری نویسنده، کارگردان و بازیگر، چندی پیش استوری در صفحه اینستاگرام خود از سوی شخصی به نام (م. د) که فردی شناخته شده در میان هنرمندان است، مبنی بر توزیع 1000 بسته بهداشتی جهت پیشگیری از کرونا ویروس به هموطنان، منتشر کرد. این استوری از سوی چند تن از هنرمندان دیگر نیز به اشتراک گذاشته شد. افراد بسیاری در زمان یاد شده در اطلاعیه، به نشانی منتشر شده مراجعه کردند اما متاسفانه از توزیع بسته‌های بهداشتی خبری نبوده است. میری در پی این اتفاق یادداشتی را در اختیار هنرآنلاین قرار داد تا با انتشار آن از این دست اتفاقات و سوءاستفاده از صفحات مجازی هنرمندان در این شرایط حساس جلوگیری شود. متن یادداشت بدین شرح است:      

"من بابت استوری که به منظور توزیع 1000 بسته بهداشتی به نام (م. د) در صفحه ایسنتاگرام‌‌ خود گذاشتم از همه مخاطبان‌ام عذرخواهی می‌کنم؛ فکر نمی‌کردم آدمی تا این اندازه دچار بیماری روانی باشد که در این اوضاع و شرایط شیوع کرونا ویروس و اجبار به قرنطینه به منظور حفظ سلامتی افراد جامعه، خودش را به دروغ، خیر جا بزند و ملتی را با فریب به منظور دریافت بسته بهداشتی به یک نقطه از شهر بکشاند.

پس از روز ذکر شده در اطلاعیه منتشر شده، چند نفر با من تماس گرفتند که به نشانی مذکور در اطلاعیه استوری من، مراجعه کرده‌اند و در آن محل خبری از توزیع بسته بهداشتی نبوده، با (م. د) تماس گرفتم و جویای داستان شدم. او اظهار کرد که بسته‌ها توزیع شده و فیلم آن موجود است و آن را ارسال خواهم کرد. چند روزی صبر کردم اما خبری از ارسال فیلم نشد. مجدد با او تماس گرفتم و زمانی‌که به ارسال فیلم اصرار کردم با کمال وقاهت عنوان کرد که نیازی نمی‌بیند تا فیلم را برای من ارسال کند. با اینکه علاقه‌ای به انتشار چنین مطلبی نداشتم اما با خود فکر کردم باید این شخص شناخته شود تا برخی دیگر دست به چنین اقدامی نزنند و ای کاش این امکان وجود داشت تا موارد اینچنینی پیگیری قانونی شوند چراکه به اعتقاد من این افراد با ایجاد تجمع در این شرایط حساس با جان انسان‌ها بازی می‌کنند و در صورتی‌که در این رفت‌وآمد و تجمع حتی یک نفر به کرونا ویروس مبتلا شود این شخص مقصر است. به اعتقاد من نشر اینگونه اخبار باعث خواهد شد تا از سوءاستفاده و انتشار فراخوان‌های کذب از سوی این شخص و فرصت‌طلبان جلوگیری شود."