به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، بهرام ابراهیمی که کارگردانی نمایش "سردار عشق" در بخش رادیو تئاتر سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر را بر عهده دارد در این باره گفت: داستان این نمایش به تنهایی شهید سردار سلیمانی و حسرت‌هایی که از یاران رفته‌اش دارد، می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این سال‌ها غیر از ملاقات با فاصله ده متری هیچوقت سردار سلیمانی را از نزدیک ندیدم  ولی بسیار از شخصیت و منش ایشان خوشم می‌آمد و با کارهایی که برای وطن عزیزمان انجام دادند احساس دِین به آن شهید بزرگوار داشتم.

ابراهیمی افزود: به نظرم آن شهید عزیز آدم خاصی بود، آن طور که من از زندگی ایشان اطلاعات کسب کرده‌ام و گاهی سخنرانی‌هایی که از ایشان شنیدم بسیار صریح کار می‌کرد و به اعتقاداتش پیوسته و وابسته بود و به آنچه که می‌گفت اعتقاد داشت.

این هنرمند خاطر نشان کرد: شهید سردار سلیمانی در ماجراهای عراق و سوریه و داعش هم برای من بزرگتر شد و آنچه بسیار عصبانی‌ام می‌کند این است که کسی با هزاران کیلومتر فاصله از آن طرف دنیا در یک کشور می‌آید آدمی را که مقام رسمی کشور دیگری است را ترور می‌کند.

این کارگردان درباره نحوه تولید نمایش"سردار عشق " در بخش رادیو تئاتر گفت: امین رهبر که نویسندگی  و تهیه کنندگی "سردار عشق " را برعهده دارد این نمایش را به من پیشنهاد کرد. آن را خواندم و خوشم آمد، نقطه نظراتمان را گفتیم و شروع به تولید آن کردیم.

ابراهیمی تأکید کرد: این را هم بگویم به زودی، من و امین رهبر برای شهید سردار سلیمانی یک نمایش دراماتیک خواهیم داشت، با هم گپ زدیم و ایده‌هایمان را به هم گفتیم  و به یک سری نکات مشترک رسیدیم و در آینده نزدیک با هم سریال رادیویی می‌سازیم.

هنرمند پیشکسوت رادیو، تئاتر، سینما و تلویزیون در پایان گفت: اجرایی که امروز در تالار رودکی خواهید دید، یک کار چند رسانه‌ای است؛ صوتی، تصویری و تئاتری که هم نشانه‌های رادیو تئاتر را در آن می‌بینید و هم نشانه‌های سینما را. به عبارتی در اجرای امروز ما بخش‌هایی به صورت صوتی و بخش‌های دیگر به صورت تصویری پخش می‌شود البته تا حدی نمایش سایه هم داریم.

بر اساس این خبر، نمایش رادیویی "سردار عشق" عصر امروز ساعت 18:30 در تالار رودکی به صحنه می‌رود و همزمان به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می‌شود، در این نمایش رادیویی بهادر ابراهیمی، دانیال ابراهیمی، بهرام سروری نژاد، شهریار حمزیان، محمد شریفی مقدم، محمدرضا قلمبر، عمار تفتی، سینا نیکوکار و سعیده فرضی به ایفای نقش می‌پردازند و مجید آیینه و فرزاد شریفی نیز به عنوان صدابردار با این گروه همکاری می‌کنند. امین رهبر تهیه‌کننده و نویسنده و بهرام ابراهیمی کارگردانی "سردار عشق " را بر عهده دارند.

علاقه‌مندان برای تماشای اجرای زنده این نمایش رادیویی می‌توانند هم اکنون برای حضور رایگان به سایت www.radionamayesh.ir مراجعه و در سامانه "نقش" نام‌نویسی کنند.