به گزارش هنرآنلاین، نمایش "سه‌شنبه‌های لعنتی" به کارگردانی محمدمهدی خاتمی در تالار سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه خواهد رفت.

نمایش"سه‌شنبه‌های لعنتی" روایت فروپاشی یک خانواده محترم است که به عنوان تازه‌ترین تولید گروه تئاتر "خرداد" به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی خاتمی، تهیه‌کنندگی محسن زارع اشکذری، سرمایه‌گذاری آوینا کاویانی و مجری طرحی سروش طاهری آماده اجرا شده است.

در نمایش "سه‌شنبه‌های لعنتی" به ترتیب حروف الفبا محسن افشار، مانلی حسین پور، سروش طاهری، شهرام مسعودی، اتابک نادری و نسرین نکیسا به عنوان گروه بازیگران و سینا ییلاق‌بیگی طراح صحنه و لباس، رضا خضرایی طراح نور، مهدی دوائی طراح پوستر و برشور، میلاد حاجی‌زاده دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، امیرحسین خاتمی مدیرصحنه، ماندان قربانی منشی‌صحنه، محمد هادی و امین هادی عکاس و ساخت تیزر و امیر قالیچی مدیر تبلیغات و روابط‌عمومی به عنوان گروه اجرایی حضور خواهند داشت.

نمایش "سه‌شنبه‌های لعنتی" از ۲۷بهمن ٩٨ ساعت ١٩:٤٥ در تالار سایه مجموعه تئاترشهر میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود و تماشاگران محترم می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

اجرای پرفورمنس "کابوس‌ها و آینه" در میلان

آرام قاسمی پرفورمنس "کابوسها و آینه" را در موزه فرهنگ های جهان اجرا می‌کند.

"کابوسها و آینه" دومین اثر آرام قاسمی پس از پرفورمنس "مرز" است که در موزه فرهنگ های جهان "مودک" روزهای 13 فوریه و 2 آپریل اجرا می‌شود.

"کابوسها و آینه" زبان شعر، حرکت معاصر و مالتی مدیا را در هم می‌آمیزد و با بیانی مینیمال، ترس، انحلال و نابودی انسان معاصر را در هجوم واقعیت‌های کابوس‌وار به تصویر می‌کشد. قاسمی خود کارگردانی آن را بر عهده دارد.

لیست کامل عوامل این نمایش عبارتند از: شاعر بیتا ملکوتی، مترجم ائولا مندل، موسیقی آنکیدو دارش، طراحی لباس مهناز سید اختیاری، صدا آلیچه بتینلی و پائولا مندل و روابط عمومی ایلیا شمس.

 

سه نمایش تازه در تئاتر مولوی به صحنه می‌رود

سه نمایش " ابر شلوار پوش" و "و همیشه پاییز" و "پنهان خانه پنج در" پس از جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تالار مولوی روی صحنه می‌روند.

نمایش "ابر شلوار پوش" نوشته و کارگردانی علیرضا اخوان اجرای خود را از بیستم بهمن ماه در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی آغاز می‌کند. در این نمایش که هرشب ساعت 19 و به مدت زمان 50 دقیقه روی صحنه می‌رود،  نویسنده و کارگردان اثر به صورت تک پرسوناژ ایفای نقش می‌کند.

همچنین  نمایش "و همیشه پاییز" به نویسندگی و کارگردانی مهیار جوادی ها از بیست و سه بهمن در سالن اصلی تئاتر مولویروی صحنه می‌رود.

در این نمایش نیز که هر شب ساعت ۱۸ و با مدت زمان 60  دقیقه اجرا می‌شود، ایلناز شعبانی و یکتا طبیبی بازی کرده و دراماتورژی این اثر را حسین توازنی زاده عهده‌دار است.

"پنهان خانه پنج در" به نویسندگی حسین کیانی و کارگردانی آرش فلاحت پیشه نیز از بیست و چهار بهمن ماه تا ببست و ششم اسفند ماه در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می‌رود.

در این نمایش که هر شب ساعت 20 و با مدت زمان 70  دقیقه اجرا می‌شود، کوشا ابراهیمی، مریم بهشتی، حمید باهوش، علیرضا رشیدی، مائده شهوازیان، سارا علاقمند، سارا فتحی و آیدا نوروزی بازی می‌کنند. دراماتورژی این اثر نیز بر عهده محمدامیر یاراحمدی بوده است.

نمایش‌های فوق در روزهای شنبه اجرا نمی‌شوند.

علاقمندان برای تهیه بلیت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی مرکز تئاتر مولوی به آدرس www.molavitheater.ir و یا سامانه تیوال مراجعه کنند.

گفتنی است کلیه دانشجویان مراکز آموزش عالی با ارائه کارت دانشجویی معتبر می‌توانند از تخفیف ۶۰ درصدی مرکز تئاتر مولوی برای دیدن نمایش استفاده کنند.