سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "محرمانه" به نویسندگی، طراحی و کارگردانی سیدمحسن میرهاشمی از 13 دی‌ماه ساعت 16:30 در سالن شماره یک تماشاخانه سپند روی صحنه است و بازیگران این نمایش حسین رفیعی، السا فیروز آذر، جمال فوادیان، مقداد کامیاب اسلامی، افشین قدیمی، سمیرا سلیمی، سپهر ملکوتی، محسن جلالی‌راد، نوشین نوروزی، محمدحسن کریم‌وند و سید محسن میرهاشمی هستند.

سیدمحسن میرهاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون نمایش "محرمانه" گفت: در واقع داستان این نمایش درباره ملکه‌ای است که قدرت به دست اوست و او دسیسه‌ای در ارتباط با دو تن از درباریان انجام می‌دهد که مکر او برای حکومت پسرش خطرناک است. در این نمایش نشان می‌دهیم که قدرت بسیاری از چیزها حتی عشق را از بین می‌برد و حیله‌ها به حیلگران باز می‌گردد.

او با بیان اینکه تمرینات این نمایش حدود یک ماه به طول انجامید، درباره سبک و فضای اجرایی این اثر عنوان کرد: "محرمانه" که یک کمدی تلخ است وام‌گرفته از ادبیات قجری است اما این نمایش لازمان و لامکان است. فضای اجرایی این نمایش زمینه‌ای ایرانی دارد که با المان‌هایی از سورئال و اکسپرسیونیم تلفیق شده است و این اثر از مجالس زنانه و حتی شبیه‌خوانی نیز وام گرفته است.

این نویسنده و کارگردان تئاتر درباره طراحی صحنه "محرمانه" اظهار کرد: از آنجا که نمایش دو قسمت است دو نوع کارگردانی بر آن صورت گرفته؛ بخش نخست برگرفته از نمایش‌های ایرانی است و قست دوم المان‌هایی از سورئال و اکسپرسیونیم دارد. در بخش اول فضای کاخ به رنگ کاملاً سفید است که نشان‌دهنده لازمان و لامکان بودن این اثر است اما در این سفیدی لکه‌های طلایی دیده می‌شود که نشان از آن دارد که هر کاخی نقاط طلایی نیز دارد و زنجیر در صحنه نشان از اسارتگاه و زندان دارد.

او همچنین افزود: در بخش دوم حضور شیطان به رنگ قرمز و مشکی است که نشان از خون دارد.

میرهاشمی درباره موسیقی این نمایش گفت: موسیقی نمایش به صورت پلی‌بک و زنده نواخته می‌شود و تلفیقی از موسیقی ایرانی و فانتزی است.

کارگردان نمایش "مجلس سیاه‌بازی و شادی‌آور آفاق السلطنه" در پایان یادآور شد: امیدوارم روزی فرا برسد که هنرمندان به‌خصوص فعالان تئاتر بی‌دغدغه به اعتلای هنر بیاندیشند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: محمد شاکری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امین سمواتی، دستیار کارگردان: حدیثه سلیمانی، طراح صحنه و لباس: سیدمحسن میرهاشمی، آهنگساز: امین سمواتی، نوازندگان: امین سمواتی، محمد صادقی مهر، مهدی صادقی مهر و آفاق مجیدی (مریم)، ساخت دکور و آکسسوار: شهرام خانپور، عکاس: حدیثه سلیمانی، گریم: ماریا زینالی و سهیل فرامرزی، مدیر صحنه و نور و صدا: لبخند صائمیان، منشی صحنه: حدیثه سلیمانی، طراح پوستر، بروشور و ساخت تیزر: موسی هاشم زاده، گرافیست گروه: رایان قادری و روابط عمومی: مریم رودبارانی.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند بلیت آن را از سایت تیوال تهیه کنند.