سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "3/14" به نویسندگی، طراحی و کارگردانی امیرموسی کاظمی از 16 دی‌ماه ساعت 19:30 در تئاتر هامون روی صحنه است و بازیگران این نمایش به ترتیب ورود حسین کشفی‌اصل، مینا شجاعیان، سوده ازقندی و پانته‌آ مهدی‌نیا هستند.

امیرموسی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون نمایش "3/14" گفت: در حقیقت این نمایش نقدی بر تنوع‌طلبی انسان‌ها به خصوص مردان و سیری‌ناپذیری تمایلات‌شان به خصوص در روابط عاطفی است. با این نمایش درنظر داشتیم نقدی بر تعدد روابط عاطفی میان جنس‌های مختلف داشته باشیم.

او ضمن اشاره به اینکه تمرینات این نمایش حدود سه ماه به طول انجامید، درباره سبک و فضای اجرایی این اثر عنوان کرد: سبک و شیوه اجرایی این نمایش رئال است و زندگی در این نمایش جاری  است. "3/14" از یک موقعیت تلخ آغار و به فضایی شبه کمدی کشیده می‌شود و مجدد به سمت تراژدی می‌رود. روند داستان این نمایش به گونه‌ای است که آدم‌های مختلف به آرامی به زندگی شخصیت مرد نمایش اضافه می‌شوند و مرد می‌خواهد هر یک از آن‌ها را از دیگری پنهان نگاه دارد اما در صحنه‌ای آن‌ها با یکدیگر روبرو می‌شوند.

کاظمی درباره طراحی صحنه نمایش "3/14" یادآور شد: صحنه این نمایش فضای یک خانه است البته در این اثر طراحی صحنه تئاتری نداریم و از چیدمان در صحنه استفاده شده است و به وسیله چینش با مبلمان و آکسسوار، فضای یک خانه متوسط رو به بالا را به مخاطب منتقل کرده‌ایم. این فضا وابسته به موقعیت نمایش، سرد و بی‌روح است.

این کارگردان درباره موسیقی این نمایش اظهار کرد: سه ترانه برای این نمایش ساخته شده که خواننده دارد و در بین صحنه‌ها استفاده می‌شود.

امیرموسی کاظمی در پایان صحبت‌هایش گفت: شعار کلی "3/14" این است؛ "نمایش مناسب سن شما نیست" و این شعار به این دلیل است که در نظر نداشتیم گروه سنی مخاطبی برای این نمایش تعریف کنیم و با این شعار خواستیم تا تفکر، بینش و محتوا به مخاطب دهیم که با چه سبک کاری مواجه است و با این ذهنیت به سالن نمایش بیاید.  

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: صدا: خرم بانو عسگری، مشاور کارگردان: حسین کشفی اصل، دستیار کارگردان: مینا شجاعیان، مدیر تولید: علیرضا فلاح، آهنگساز: بابک کیوانی، خواننده: علی صفرزاده و محسن صفرزاده، طراح نور: رسول طاهربخش، ساخت دکور: حسین طاهربخش، مدیر صحنه: حامد کریوند، مشاور رسانه: متین کاکویی، روابط عمومی: مریم رودبارانی، عکاس: میلاد بهشتی، سید جواد جلالی و مهدی عمادی، طراح پوستر: سپهر خامه ور، طراح لوگو و بروشور: نرگس رضایی، مدیر فروش: امیرحسین نبوی، مشاور تبلیغات: مهرداد صادقی و تهیه کننده: امیرموسی کاظمی.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.