به گزارش هنرآنلاین، محمد‌جواد حق شناس؛ رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به تماشای نمایش "آبگوشت زهرماری" نشست.

محمد‌جواد حق شناس بعد از تماشای نمایش "آبگوشت زهرماری" گفت: تماشای این نمایش فرصت بسیار خوبی  برای من بود. ممنونم از آقای اسدی کارگردان نمایش و همکارانشان که برای دیدن نمایش "آبگوشت زهرماری" دعوتم کردند. نمایشی بسیار گرم و پر احساس همراه با موسیقی درخشان جنوب، بوشهر، نوای نی‌انبان و سازهای جنوبی که همیشه با خودش گرما، احساس و حرکت را می‌آورد؛ مخصوصا در این شب‌های سرد زمستان در تهران.

او در ادامه اضافه کرد: تماشای این نمایش از جوانان جزیره‌ خارک تجربه خوبی برای من بود. برایشان آرزوی موفقیت دارم و ان‌شاالله شاهد اجراهای دیگرشان و اجراهای بز‌رگ‌تری از این عزیزان در نمایش‌های بعدی و فرصت‌های آتی در جشنواره‌های بزرگ تئاتر باشیم. امیدوارم هم بچه‌های این گروه و هم دیگر بچه‌های این استان را پویاتر، قوی‌تر و درخشان‌تر ببینیم.

حق‌شناس افزود: خبردار شدم که جناب آقای بهزاد فراهانی هم در شب‌ اول به دیدن این نمایش آمده بودند، اظهار رضایت کرده بودند و کار را بسیار خوب ارزیابی کرده بودند. من خودم گرچه رشته‌ام تئاتر نیست اما هرگاه فرصت مناسبی پیدا کنم، به دیدن نمایش ‌می‌آیم. این کار را بسیار منسجم، با بازی خوب بازیگران، هماهنگی خوب و دارای پیام‌های نسبتا مناسب و روشنی دیدم. از همه‌ گروه نمایشی برای دعوتم به این نمایش تشکر می‌کنم.

نمایش "آبگوشت زهرماری" به نویسندگی آرش آبسالان، کارگردانی حسین اسدی و تهیه کنندگی امیرحسین شفیعی، آذر و دی ماه نود و هشت ساعت ۱۸ در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می‌رود.

 

اجرای "حیاط خانه حشمت خانم" ویژه هنرمندان

نمایش "حیاط خانه حشمت خانم" به نویسندگی و کارگردانی عظیم موسوی که از اواخر آذر اجراهای خود را در تماشاخانه سنگلج  آغاز کرده است در روز شنبه هفتم دیماه ساعت 19:15 اجرایی ویژه هنرمندان و اهالی رسانه خواهد داشت.

بازیگران این نمایش کمدی عبارتند از: مژده ارجمند، سپیده دستینه، محمود راسخ‌فر، حسین صادقیه، علی فتحعلی، سمیه کارگر، نگار مقدسی و  مهدی نوری.

"حیاط خانه حشمت خانم" تا هفده دی ماه هرشب ساعت 19:45 در تماشاخانه سنگلج روی صحنه خواهد رفت.

 

پوستر نمایش "مانستر" منتشر شد

نمایش "مانستر" به نویسندگی کوروش شاهونه و حمیدرضا اسدزاده و طراحی و کارگردانیِ کوروش شاهونه از هشتم دی‌ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

تهیه‌کنندگی این اثر را سجاد افشاریان برعهده دارد. "مانستر" بر پایۀ پژوهشی پیرامون بیماریِ اسکیزوفرنی طراحی شده که در آن، ابراهیم ناییج، علی حسین‌زاده و ریحانه رضی به ایفای نقش می‌پردازند.

روند روایت این نمایش، با صدای سجاد افشاریان و لیلی رشیدی پیش می‌رود و دیگر عوامل این اجرا عبارتند از: مدیر تولید: آرمان خوزستانی؛ دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: داوود ونداده؛ طراح پوستر و بروشور: مهدی دوایی؛ طراح گریم: تینا بخشی؛ طراح صحنه: کوروش شاهونه؛ طراح لباس: ریحانه رضی؛ طراح نور: مسعود رنجبر؛ موشن‌گرافی و ساخت تیزر: رامین برجی؛ طراحی صدا و آهنگسازی: بهراد ضحاکی و شایان محسنی؛ مدیران صحنه: امیررضا رحمانی و جواد حیدری؛ عکاسان: اشکان مستی و علی مارل و روابط عمومی: ندا کاوندی و مهران عشریه.

فروش اینترنتی نمایش "مانستر" در سایت تیوال صورت می‌پذیرد. این نمایش، از هشتم دی‌ماه تا یازدهم بهمن‌ماه 1398، هرشب جز شنبه‌ها، از ساعت 18 به مدت هفتاد دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به نشانیِ خیابان نوفل‌لوشاتو، تقاطع خیابان رازی روی صحنه خواهد بود.

 

اجرای "آقای اشمیت کیه؟" با پنجاه درصد تخفیف برای دانشجویان

سهراب سلیمی کارگردان نمایش "آقای اشمیت کیه؟" برای رفاه حال دانشجویان یکشنبه و دوشنبه هر هفته دیدن این نمایش را با پنجاه درصد تخفیف در نظر گرفت.

دانشجویان با مراجعه به سایت تیوال و خرید بلیت و همراه داشتن کارت دانشجویی هنگام مراجعه به تماشاخانه می‌توانند از این نمایش دیدن کنند.

سهراب سلیمی این نمایش را در سالن عباس جوانمرد خانه تئاتر روی صحنه می‌برد. سباستین تیری، این نمایشنامه را نوشته و شهلا حائری مترجم آن است. ایرج راد، شهره رعایتی، میثم رازفر، سینا خدابخشی به‌عنوان بازیگران این نمایش معرفی شده‌اند.صبا علیزاده نیز  موسیقی و طراحی افکت این نمایش را برعهده دارد. به گفته سلیمی کارگردان اثر، موسیقی در این نمایش مانند سایر کاراکترها صاحب شخصیت بوده و طراحی مخصوصی در هر صحنه از نمایش دارد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:  امیرحسین قدسی طراح صحنه، شهره رعایتی مشاور کارگردان و طراح لباس، رضوان عباسی منشی صحنه، معصومه علی‌نژاد مدیر صحنه، مصطفی حمیدی‌فر هماهنگی گروه و بهزاد مرتضوی مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات.

"آقای اشمیت کیه؟" در تماشاخانه جوانمرد به نشانی خیابان سمیه، بعد از نجات‌اللهی، پلاک ۲۶۰، خانه تئاتر اجرا خواهد شد.