به گزارش هنرآنلاین، تماشاخانه ایرانشهر به علت تداوم آلودگی هوا و رعایت حال مخاطبان و هنرمندان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 3 و 4 دی‌ماه تعطیل شد.

لازم به‌ذکر است تماشاخانه ایرانشهر از روز پنج‌شنبه 5 دی‌ماه میزبان مخاطبان گرامی خواهد بود.

 

"گورستان چند ملیتی" در عمارت نوفل‌لوشاتو

نمایش "گورستان چند ملیتی" به نویسندگی و کارگردانیِ سعید درآینده از چهارم دی‌ماه 1398 در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

در این نمایش، چند انسان با فرهنگ‌های مختلف در جایی شبیه یک دادگاه بازخواست می‌شوند و رویدادهای متعددی برای هریک از آن‌ها رقم می‌خورد؛ اما در انتها، حکم اجرایی در این دادگاه بسیار متفاوت است. در زندگیِ هر انسانی، تجربیات گوناگونی رخ می‌دهد. زندگی برای هرکس معنای خاصی دارد و شرایط زندگی برای هرکس متفاوت است؛ گویی زندگی، مجموعه‌ای از افتادن‌ها، برخاستن‌ها و به پیش‌ رفتن‌هاست.

بازیگران این اثر محسن امامی، علی ریاحی‌زاده، مریم نوروزی، سعید درآینده، پوریا میرمجیدی، امیرحسین رئیس دانایی، اهورا فیجانی، مسعود میاحی‌پور، فاطمه آمی‌احمدی، زهرا عبداللهی، آرش عمادی و محدثه گودرزی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: دستیار کارگردان: سهیل صمدی؛ مدیر تبلیغات: فریبا جدیدی؛ هماهنگی: شهرآشوب مفتاحی؛ تیزر: گروه هنری آرت‌کات؛ طراح دکور و نقاش: مژده حسینی؛ پوستر و گرافیست: رویا معتمدی؛ عکاس: فرشاد فیض‌شلدی و رویا معتمدی؛ گریم: فرزانه جدید، آیدا خواجه وند و محیا اکبری؛ منشی صحنه: زهرا عبداللهی و صدا و نور: سهیل صمدی و امیرحسین نامور.

فروش اینترنتی "گورستان چند ملیتی" در سایت تیوال صورت می‌گیرد. این اثر، از چهارم تا بیست‌وهشتم دی‌ماه 1398، ساعت 19:30 به مدت شصت دقیقه در عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو به نشانیِ حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، کوچۀ زیبا، عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه خواهد بود.

 

مدیر روابط عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی  منصوب شد

بهزاد صدیقی دبیر دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، طی حکمی مصطفی محمودی، منتقد و روزنامه نگار سینما و تئاتر، و مدرس دانشگاه در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و امور فرهنگی را برای دومین سال متوالی به عنوان مدیر روابط عمومی این رخداد فرهنگی هنری منصوب کرد.

به گزارش امور ارتباطات رسانه ای دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی متن حکم انتصاب مصطفی محمودی به این شرح است:

"به نام خداوند قلم و زیبایی

فرهیخته گرامی

جناب آقای مصطفی محمودی

با توجه به تجربیات و فعالیت‌های ارزنده جناب‌عالی در عرصه روابط عمومی و رسانه‌ای و نظر به تجربه موفقیت‌آمیز دوره نخست جشنواره تئاتر اکبر رادی، بدین‌وسیله جناب‌عالی به عنوان مدیر روابط‌عمومی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب می‌شوید. امید می‌رود با توجه به حضور و خدمات ارزش‌مندتان در این عرصه، همه تجربیات و توانایی‌های خود را  هم چون دوره نخست برای هر چه بهتر برگزارشدن دومین جشنواره ی تئاتر اکبر رادی به کار گرفته تا شاهد جشنواره‌ای تأثیرگذار، پویا، شایسته و پر رونق باشیم. از جناب‌عالی و همکاران‌تان خواهان آنم تا با انجام فعالیت‌های این بخش و اطلاع‌رسانی از این رویداد ملی فرهنگی که شامل تهیه و تولید اخبار و گزارش‌های خبری و مستندسازی از رویدادها و بخش‌های متعدد جشنواره، ارتباط موثر با رسانه‌های مکتوب، دیداری و شنیداری، نظارت بر محتوای انتشار اخبار و رویدادهای جشنواره است و نیز بتوانید با ایجاد تعامل و ارتباطات مؤثر با نهادهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی به منظور حمایت بیش تر از این رخداد ملی هنری، دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی را به کلیه مخاطبان، هنرمندان و مدیران فرهنگی و اجتماعی به نحو احسن معرفی و اطلاع‌رسانی کنید. قدردان پذیرش مسئولیت‌تان در این رویداد ملی فرهنگی هستم. برای جناب‌عالی آرزوی سربلندی و پیروزی دارم.

بهزاد صدیقی

دبیر دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی"

 اضافه می‌شود: دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی از 25 دی ماه سال جاری به مدت چهار روز با دبیری بهزاد صدیقی و همکاری اداره کل هنرهای نمایشی، شورای اسلامی شهر تهران‌، فرهنگسرای سرو و  اداره کل هنرهای نمایشی رادیو (رادیو نمایش) در تهران برگزار می‌شود.

 

"حرف‌هایی که بهش نگفتم" نمایشنامه‌خوانی می‌شود

"حرف‌هایی که بهش نگفتم" به نویسندگی نیما جوادی و کارگردانی سیدمحمدصادق سیادت، ۷ دی ماه ساعت ۱۹ درسالن شماره‌ ٢ تماشاخانه سپند رخوانش می‌شود.

در این اثر نمایشی بهنام سرلک، آزاده شمس، بابک صحرایی، محمدرضا شجاعی، دینا غلامی سرخه، بیتا عالمی، مهدی افشاری، حمید مهدیار، نسیم هروی، نسترن لونی، ایمان محبوبی کیا، رایان حبیبیان، زهرا رئیسی، محمد صادق محمدنیا، شهاب الدین عسگری، سارا عاکف و فائزه دربندی به عنوان نقش‌خوان حضور دارند.

از دیگر عوامل نمایشنامه‌خوانی "حرف‌هایی که بهش نگفتم" می‌توان به تهیه کننده: مهدی غلامی سرخه، مشاور کارگردان: شبنم قلی خانی، طراح حرکت: آزاده شمس، طراح صحنه: علی سیبی، دستیار کارگردان: محمدرضا شجاعی، عکاس: مریم هاشمی، طراح پوستر: علی دولت آبادی و ساخت تیزر: رضا نائینی اشاره کرد.

در خلاصه این اثر آمده است: کاش زمان همین جا وامیستاد، ما از هم جدا می شدیم؛ وقتی بعد از چندسال برمیگشتیم پیش هم، زمان دوباره از نو شروع می‌شد...

علاقمندان به خرید بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه سپند به آدرس خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ مراجعه کنند.