به گزارش هنرآنلاین، نمایش‌های دانشگاهی "پینوکیو" به کارگردانی محمدرضا محمودی و "مقدس" به کارگردانی سعدی محمدی که این روزها اجرای عمومی خود را در مرکز تئاتر مولوی سپری می‌کنند، با توجه به استقبال مخاطبین طی روزهای آتی اجراهای ویژه خواهند داشت. 

نمایش "پینوکیو" در روزهای 20 و 22 و 25 آذرماه در دو نوبت 16:30 و 19 در سالن اصلی تئاتر مولوی اجرا می‌شود. همچنین نمایش "مقدس" نیز در روزهای 21 و 24 و 26 آذرماه در دو نوبت 16:30 و 20 در سالن اصلی به روی صحنه می‌رود. 

علاقمندان برای تهیه بلیت نمایش‌های فوق و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سامانه تیوال و یا پایگاه اینترنتی مرکز تئاتر مولوی به آدرس www.molavitheater.ir  مراجعه کنند.

 

"دراکولای سفید" به شهرزاد می‌‌‌رود

نمایش "دراکولای سفید" با طراحی و کارگردانی محسن میرزاخانی و تهیه‌کنندگی حسام آهنگر به زودی در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

این اثر روایت زندگی دختری بوده که در بند اسارت به سر می‌برد. تنها راه نجات او آمدن فردی است که از آن با نام دراکولای سفید یاد می‌شود... .

متن این اثر توسط دانیال چاووشی و محسن میرزاخانی به نگارش درآمده است.

از دیگر فعالیت‌های محسن میرزاخانی می‌توان به: طراحی، نویسندگی و کارگردانی نمایش "رِم" و طراحی و کارگردانی نمایش "کمدی مرگ" نوشته وودی آلن اشاره کرد.

گفتنی است، طراحی گریم این اثر برعهده سارا اسکندری و طراحی لباس آن ماهرخ سلیمانی پور و طراحی صحنه آن بر عهده وحید لاری است.

 

"مهم نیست" در شانو اجرا می‌شود

نمایش "مهم نیست" به نویسندگی دیوید آیوز و مهران عشریه و به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا عیوضی از یکم دی‌ماه 1398 در تماشاخانۀ شانو به نمایش درمی‌آید.

بخشی از این متن کمدی را که نوشتۀ دیوید آیوز است، شادی جلیلیان ترجمه کرده و بخش دیگر این متن را مهران عشریه نگاشته است. در این اثر که به تأثیر سرنوشت در زمان زندگی می‌پردازد، مهدی رضایی، مسعود رحیمی و یانا فومنی به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: طراح لباس: آتنا تندرو؛ طراح پوستر و گرافیک: مه‌سیما کلاه‌چی و روابط عمومی: ندا کاوندی.

فروش بلیت اینترنتیِ "مهم نیست" در سایت تیوال صورت می‌پذیرد.

این نمایش از یکم تا ششم دی‌ماه، هرشب ساعت 19:30 به مدت چهل‌وپنج دقیقه در تماشاخانۀ شانو به نشانیِ تهران، خیابان وصال شیرازی، بالاتر از تقاطع طالقانی، کوچۀ فرهنگی (بهنام) روی صحنه می‌رود.

 

یادداشت کارگردان نمایش "ماسک"

نمایش "ماسک" به نویسندگی مشترک بهزاد اقطاعی و ماهک مجد و کارگردانی بهزاد اقطاعی از چهارشنبه ۱۳ آذر  کار خود را آغاز کرد.

نورالدین حیدرى ماهر مجرى طرح و شادى بابایى تهیه کنندگى این اثر نمایشى را به عهده دارند.

 بهزاد اقطاعی کارگردان این نمایش در یادداشتی بیان کرد: "بازیگر، این عجوبه‌اى که هنوز به طور کامل درک نشده، ابر انسانیست که باید امرى خارق‌العاده را محقق نماید. مسلما این مهم شامل حال کارمندان بازیگرى که به دم دستى‌ترین حالت ممکن با این مقوله برخورد کرده و صرفا به دلایل شهرت، ثروت، محبوبیت و... در این حرفه حضور دارند، نمى‌شود. اما بازیگر هنرمند قدم در راهى نهاده که از پیچیده‌ترین و طاقت‌فرساترین مسیرهایى است که یک انسان می‌تواند براى زندگى خود برگزیند. همیشه دیدن بازیگرانى که با هدف بازیگر شدن و نه معروف شدن این مسیر را مى‌پیمایند، برایم از هیجان انگیزترین لحظات است."

نادر فلاح، لیلا بلوکات، تینو صالحی، شهروز دل افکار، مهدی صباغی، نوید هدایت پور و پیام امیرعبداللهیان بازیگران این نمایش هستند.

این اثر نمایشی هر شب به جز شنبه‌ها ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان جهت خرید اینترنتی بلیت این نمایش می‌توانند به سایت ایران نمایش مراجعه کرده و یا با شماره هاى ٠٩٣٥٥٦٢٩٨٢٢ و ٠٢١٦٦٤٦٤٩٠٠ تماس بگیرند.