سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "اتاق پرو" نوشته و کار نغمه نوذری از 12 آذرماه ساعت 21 در سالن شماره یک عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه است و بازیگران این نمایش محمدرضا عیوضی، ایمان اصفهانی، نسترن ابراهیم‌زاده و نگین سرتیپی هستند.

نغمه نوذری ضمن اشاره به اینکه این نمایش یک طنز کلاسیک برگرفته از نمایشنامه "اتاق پرو" اثر وودی آلن است، درباره روند شکل‌گیری آن گفت: این نمایش که اقتباسی از اثر وودی آلن است را طی بازنویسی تقریباً ایرانیزه کرده‌ام. متن اصلی کمدی است و ما سعی کردیم آن را به وسیله فرم و طنزهای ظریفی روی صحنه آوریم که برای تماشاگر ایرانی لذت‌بخش باشد. در این نمایش وودی آلن خسته از فروش نرفتن فیلم‌هایش تصمیم می‌گیرد در ایران، تئاتر کار کند و این تئاتر دارای طنز ظریف و اتفاقات جالبی است.

او درباره حضور محمدرضا عیوضی در این نمایش عنوان کرد: آقای عیوضی به تازگی وارد عرصه تئاتر شده است و این نمایش دومین اثری است که در آن به عنوان بازیگر حضور دارد و همزمان با اجرای این نمایش موسیقی تازه ایشان نیز منتشر می‌شود. حضور این خواننده پاپ در نقش پروفسور در این نمایش اتفاق جذابی برای من است.

این کارگردان تئاتر درباره طنز و کمدی نمایش "اتاق پرو" یادآور شد: من سعی کرده‌ام کمدی‌های وودی آلن را با زمان حال و زندگی این روزها تطبیق دهم و تقریباً به سمت طنز کاربردی کنونی در ایران روی آوردم. ایرانیزه شدن این اثر و هدایت بازیگران با این حال و هوا کار بسیار دشواری بود و در این راستا مهدی پیرزمان بخش بسیاری از مسئولیت کارگردانی را در این نمایش برعهده داشت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: وودی آلن تصمیم می‌گیرد در کشور ایران، تئاتر کار کند. کوگل ماس، پروفسور ادبیات زبان لاتین و یونانی، سیتی کالج زندگی زناشویی ناموفقی را تجربه می‌کند. به همین علت برای مشورت و کمک ابتدا به مطب روانکاو و سپس به دفتر پرسکی جادوگر می‌رود. پرسکی و دستیارش پیشنهاد می‌کنند با یک کتاب وارد اتاق پرو جادویی شده و با گذر از زمان و در بین شخصیت‌های داستان به دنبال عشق واقعی برود. پروفسور کتاب مادام بوآری را انتخاب کرده و وارد اتاق پرو می‌شود...

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه کننده: نغمه نوذری، دستیاران کارگردان: هومن نخبه زعیم و محمدرضا محمدی، طراحان صحنه: سپهر اقبال پور و هیوا دانش پور، منشی صحنه: آیریک صنایع، اجرای دکور: روناک مبل، ساخت دکور: آیریک صنایع، طراح لباس: وانیا دانش پور، طراح گریم و چهره پردازی: پروین شفیعی نژاد، طراح نور: سیاوش مرادیانی، دستیار نور: فرزاد احدی، موسیقی: نغمه کاشانی، مجری طرح: مهدی پیرزمان، مدیرتولید: نیما حنانه، عکاسان: شیوا خاشاکی و آیریک صنایع، مدیر روابط عمومی:علیرضا لرک، مسئول هماهنگی: بیتا پرش کولی، طراح پوستر و بروشور: رضا بابا و پوریا جعفری و تیزر: وی کمپانی.

علاقمندان می‌توانند به منظور تماشای این نمایش بلیت آن را از سایت تیوال تهیه کنند.