به گزارش هنرآنلاین، نمایش "ماسک" به نویسندگی مشترک بهزاد اقطاعی و ماهک مجد و کارگردانی بهزاد اقطاعی از چهارشنبه ۱۳ آذر با اجرایی پرمخاطب کار خود را آغاز کرد.

نورالدین حیدرى ماهر مجرى طرح و شادى بابایى تهیه‌کنندگى این اثر نمایشى را به عهده دارند.

همزمان با رونمایى از پوستر نمایش "ماسک" بهزاد اقطاعی کارگردان این نمایش در یادداشتی بیان کرد:

"بازیگر، این عجوبه‌اى که هنوز به طور کامل درک نشده، ابر انسانیست که باید امرى خارق‌العاده را محقق نماید.

مسلما این مهم شامل حال کارمندان بازیگرى که به دم دستى‌ترین حالت ممکن با این مقوله برخورد کرده و صرفا به دلایل شهرت، ثروت، محبوبیت و... در این حرفه حضور دارند، نمى‌شود.

اما بازیگر هنرمند قدم در راهى نهاده که از پیچیده‌ترین و طاقت‌فرساترین مسیرهایى است که یک انسان می‌تواند براى زندگى خود برگزیند.

همیشه دیدن بازیگرانى که با هدف بازیگر شدن و نه معروف شدن این مسیر را مى‌پیمایند، برایم از هیجان‌انگیزترین لحظات است."

نادر فلاح، لیلا بلوکات، تینو صالحی، شهروز دل افکار، مهدی صباغی، نوید هدایت پور و پیام امیرعبداللهیان بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: رها شیرازى، منشى صحنه: الناز شهبازى، مدیر صحنه: مسعود رمضانى، دستیار صحنه: معین طارى، طراح صحنه: تینو صالحى، مشاور صحنه: هادی بادپا، آهنگساز: علی بابایی، طراح حرکت: عاطفه تهرانی، طراحی و ساخت افکت: مهدی سفیدگر، طراح لباس: تاپ سلر، طراح گریم: شیرین مقدم، طراح نور: رضا خضرایى، طراح دکور: علیرضا پناهی، مدیر تبلیغات: مریم شریعتى، روابط عمومى و رسانه و تبلیغات مجازى: گروه هنرى پژواک و باصداى رازگل تفضلى شادکور.

این اثر نمایشی هر شب به جز شنبه ها ساعت ۲۰:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان جهت خرید اینترنتی بلیت این نمایش می‌توانند به سایت ایران نمایش مراجعه کرده و یا با شماره‌هاى ٠٩٣٥٥٦٢٩٨٢٢ و ٠٢١٦٦٤٦٤٩٠٠ تماس بگیرند.

 

به مناسبت روز دانشجو "هیچ چیز جدی نیست" با تخفیف به صحنه می‌رود

گروه نمایش "هیچ چیز جدی نیست" از شنبه تا سه شنبه به مناسبت روز دانشجو با تخفیف ۵۰٪ میزبان دانشجویان از تمام دانشگاه‌های کشور می‌شود.

مسعود دلخواه کارگردان نمایش، در طرحی با عنوان، "روز دانشجو مبارک"، برای اجرای نمایش خود، شرایط ویژه‌ای برای دانشجویان همه رشته‌ها و همه دانشگاه‌های سراسر کشور در نظر گرفته است.

به گفته این کارگردان، دانشجویان همه دانشگاه‌ها و همه رشته‌ها، در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه (شانزدهم تا نوزدهم آذر) می‌توانند با مراجعه به صفحه نمایش در سایت تیوال به آدرس و استفاده از کد tiwallstudents نسبت به انتخاب و خرید اینترنتی با تخفیف ۵۰٪ برای روزهای شنبه تا سه شنبه اقدام کنند. همچنین، دانشجویان گرامی می‌توانند با در دست داشتن کارت دانشجویی معتبر، یک‌ساعت پیش از شروع اجرای نمایش، بلیت نیم‌بهای خود را حضوری از گیشه تماشاخانه ایرانشهر خریداری کنند.

شایان ذکر است، سانس اجرای این نمایش در روز شنبه ساعت ۱۹:۰۰ و دیگر روزها در ساعت ۲۱:۰۰ است.

یادآور می‌شود، نمایش "هیچ چیز جدی نیست" تا ۲۲آذر، در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر میزبان علاقه‌مندان است.

 

معرفی هیئت انتخاب جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر

هیئت خوانش و انتخاب متون بخش تئاتر صحنه و محیطی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر معرفی شدند.

پریسا مقتدی، یوسف باپیری، علیرضا اولیایی، ملودی آرام نیا و علی گلدسته طی احکامی جداگانه از سوی دکتر رضا دادویی بازخوانی و انتخاب متون بخش تئاتر صحنه و محیطی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر را بر عهده گرفتند.

هیئت پنج نفره خوانش و انتخاب نمایشنامه‌ها و ایده‌های رسیده به بخش‌های تئاتر صحنه و محیطی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر را اعلام کرده است.

پریسا مقتدی مدرس، بازیگر و کارگردان تئاتر، یوسف باپیری مدرس و کارگردان تئاتر، علیرضا اولیایی تهیه‌کننده و کارگردان تئاتر، ملودی آرام نیا کارگردان تئاتر و علی گلدسته کارگردان تئاتر، آثار متقاضیان حضور در دو بخش تئاتر صحنه و محیطی جشنواره امسال را انتخاب می‌کنند.

نتایج ارزیابی این مرحله  ۱۸ آذرماه اعلام خواهد شد.

نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر با دبیری دکتر رضا دادویی از ۹ الی ۱۸ اسفند ماه در عمارت نوفل لوشاتو برگزار خواهد شد.

 

عوامل "اختراع والس" معرفی شدند

عوامل نمایش "اختراع والس" به کارگردانی سارا افشار در آستانه آغاز اجرای عمومی این اثر معرفی و پوستر جدید این اثر با طراحی فرهاد فزونی منتشر شد.

سارا افشار در جدیدترین تجربه کارگردانی خود نمایش "اختراع والس" نوشته مهدی اسدزاده (بر اساس اثر ولادیمیر ناباکوف) را از ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه ۱۷ آذر در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌برد. پوستر جدید "اختراع والس" با طراحی فرهاد فزونی، در آستانه آغاز اجرای عمومی این اثر منتشر شد.

دانشجویان برای تماشای این نمایش می‌توانند همه روزه با مراجعه به گیشه فروش بلیت پردیس تئاتر شهرزاد از تخفیف ویژه ۳۰ درصدی خرید بلیت بهره‌مند شوند.

حسن معجونی، شبنم فرشاد جو، امیرحسین طاهری، محسن نوری و ایرج تدین در "اختراع والس" به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین حامد کشمیری، هاله پورقدیمی، نورآرش چارلی، آیت بی غم، امیر ادیب، امین رقیب دوست، بردیا رحمتی، پوریا احمدی و محمد حسین قاسمی دیگر بازیگران این اثر بهمن زربخش طراح صحنه، ندا نصر طراح لباس، نساء آزادیخواه موسیقی و صدا، علی رضا زندیه طراح نور و سامان مه آبادی طراح گریم و مهرداد عمرانی به عنوان عکاس پوستر "اختراع والس" حضور دارند.

سیدفرشاد هاشمی مدیر تولید، راحیل مرشدی دستیار اول و برنامه ریز، محمد نوری آزاد دستیار کارگردان، علی سیبی مدیر صحنه، فریبرز دارایی روابط عمومی، ریحانه طراوتی مشاور تبلیغات دیجیتال، مهدی آشنا عکاس، فرنوش رضوانی طرح و نقاشی دیجیتال پوستر اول، سید مصطفی طباطبائی نسب و امیرحسین بابائیان سرپرست دکور، مصطفی جمال لیوانی، فرزاد چوپانی، حمیدرضا صفوی برنا و محمد حسن درباغی فرد دستیاران اجرایی دکور، بنیامین ولی پور، سارا سهرابی و محمدرضا موسوی دستیاران صحنه، سمیرا علامه و مهلا موسوی دستیاران طراح لباس، زهرا بهرامی دوخت لباس، شاهین پورحسین، هانیه شعبانی، مهدیه یزدانی و نسرین کمالی مجریان گریم، ماهان صادقی و محمدرضا فرشاد مدیر صحنه "اختراع والس" هستند.

تهیه‌کنندگی این نمایش نیز بر عهده رضا افشار و حسام نورانی است.

فروش بلیت "اختراع والس" از طریق سایت ایران نمایش انجام می‌شود.

thumbnail

"مانستر" به پردیس تئاتر شهرزاد می‌رود

‎کوروش شاهونه بازیگر آثاری همچون بی پدر، صدای خنده حضار، کرونوس، اسکورسیزى، لش زدایى و چاروسی دومین اثر خود در مقام کارگردان را روی صحنه خواهد برد.

‎"مانستر" بر پایه پژوهشی پیرامون بیماری اسکیزوفرنی براساس طرحی از کوروش شاهونه توسط وحید اسدزاده نوشته شده و شاهونه بازنویسی نهایی را انجام داده است.

‎این نمایش به تهیه کنندگی سجاد افشاریان از هشتم دی ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

 

"والس تصادفی" به شانو رسید

نمایش "والس تصادف"ی نوشته نمایشنامه‌نویس فرانسوی، ویکتور هایم به تماشاخانه شانو رسید.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: در یک اتاقی تقریبا شبیه برزخ فرشته‌ای جوان از طرف مقامات بالادست مامور بازی با یک بانوی تصادفیست و شرایط پرفراز و نشیب بازی باعث ایجاد رابطه‌ای بین این دو می‌شود.

این نمایش به کارگردانی محمد حسین صادق زاده مقدم  و به تهیه کنندگی پیمان نبی قرار است از ۱۷ الی ۳۰ آذر ۹۸ ساعت ۱۷ در تماشاخانه شانو روی صحنه برود.

"والس تصادفی" با بازی متین نجاتی و نورا حسینی از ۱۷ آذر ماه میزبان مخاطبان است.

 اطلاعات تکمیلى و معرفى کامل عوامل اجرا به زودى اطلاع‌رسانى می‌شود.

 

تخفیف ویژه دانشجویی "قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی"

نمایش "قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی" به کارگردانی امین میری در هفته جاری علاوه بر تخفیف ۲۰ درصدی برای مخاطبان، تخفیف ویژه‌ای را برای دانشجویان مدنظر قرار داده است.

نمایش "قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی" جدیدترین تجربه کارگردانی امین میری است که این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود. این اثر نمایشی با تخفیف ویژه ۲۰ درصدی برای مخاطبان روی صحنه می‌رود.

همچنین گروه اجرایی این نمایش، تخفیف ویژه ای را برای دانشجویان مدنظر قرار داده است و دانشجویان علاقه‌مند به تماشای نمایش می‌توانند با مراجعه به گیشه فروش بلیت پردیس تئاتر شهرزاد از این تخفیف بهره‌مند شوند.

شهاب مهربان سرپرست نویسندگان، علیرضا توسلی زاده تهیه کننده، فریدون شهبازیان آهنگساز، ماریا حاجیها طراح گریم، امیرحسین دوانی طراح صحنه، علی کوزه گر طراح نور و الهام شعبانی طراح لباس "قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی" هستند.

امیرعابدی به عنوان عکاس و محمدصادق زرجویان نیز به عنوان گرافیست این اثر نمایشی حضور دارند.

امیر جنانی، آزاده مشعشعی، هدیه آزاده، امیررضا میرآقا، میثم غنی‌زاده، وحید منتظری، آرش دهقان‌شاد، دینا هاشمی و محمد احمدی در "قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی" به ایفای نقش می پردازند و نریشن های این نمایش نیز با صدای ناصر طهماسب است.

فروش بلیت اجراهای این نمایش که ساعت ۱۸ به صحنه می رود در سایت ایران نمایش انجام می‌شود.

تماشای "قتل در موقعیت ۳۵ درجه شمالی" به مخاطبان زیر ۱۵ سال، زنان باردار و افرادی که ناراحتی قلبی دارند، پیشنهاد نمی‌شود.

 

بازیگران "مدرسه پینوکیو" معرفی شدند

تئاتر "مدرسه پینوکیو" به کارگردانى آرش سنجابى از هفدهم آذر در عمارت نوفل لوشاتو روى صحنه مى‌رود. نیلوفر لارى‌پور و بابک صحرایى دو ترانه‌سراى سرشناس، از جمله بازیگران این نمایش هستند.

لارى پور طى دو سال اخیر در نمایش‌هاى "مرگ فیدل" و "به وقت پازولینى" به عنوان بازیگر حضور داشته و "مدرسه پینوکیو" سومین تجربه بازیگرى او در این مدت است. او پیش از این در دهه هفتاد نیز یک بار تجربه حضور در نمایشى را داشته است.

بابک صحرایى نیز براى اولین بار بازیگرى را تجربه مى‌کند و "مدرسه پینوکیو" اولین حضور او در صحنه تئاتر است. او سابقه نوشتن ترانه براى فیلم‌هاى سینمایى، سریال‌هاى تلویزیونى و چندین تئاتر همچنین سردبیر چندین نشریه و سایت خبری در عرصه هنر را در کارنامه دارد و با این پیشینه قرار است براى اولین بار روى صحنه برود. بابک صحرایى ترانه‌اى هم براى نمایش "مدرسه پینوکیو" سروده است.

فرزاد حسنى، نورا هاشمى، رویا دعوتى، مروارید کاشیان، سوزان صفانیا، علیرضا میرزا، رازیما میرزایى و فریبرز گلبن دیگر بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش از روز یکشنبه هفدهم آذرماه، ساعت 18 در عمارت نوفل لوشاتو به روی صحنه می‌رود.