سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "سلول شماره چند؟" به نویسندگی محمدعلی حسینی‌فر و کارگردانی آرزو تهرانی از 10 آذرماه ساعت 21 در تماشاخانه شانو روی صحنه است و بازیگران این نمایش امیرعلی رادان، سینا اراسته‌پور، سینا باقری، مهدی ملک، محمدحسین صحت‌مند، نازنین هاشمی، آرزو تهرانی، ماهان خوشای، علیرضا شایانی و سپیده دهقان هستند.

آرزو تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره جذابیت‌های انتخاب نمایشنامه "سلول شماره چند؟" گفت: این نمایشنامه را یکی از دوستانم نوشته که تاکنون اجرایی از آن نشده است. پس از اینکه این اثر را خواندم علاقمند شدم آن را کار کنم البته تغییرات جزئی در آن صورت گرفت به این دلیل که به لحاظ بصری جذاب‌تر شود و کمی دیالوگ‌ها را نیز تغییر دادیم.

 او موضوع و مضمون این اثر را اینگونه توضیح داد: این نمایش درباره ناامیدی است که این روزها بسیاری از مردم به آن دچار هستند و امید اصلی را در دلشان گم کرده‌اند و بسیاری حتی دست از تلاش برداشته و به جای اینکه خود تلاشی در راستای زندگی‌شان انجام دهند، چشم به دیگران دوخته‌اند تا آن‌ها کاری برایشان انجام دهند. این نمایش درباره این است که در صورتی‌که در زندگی امید داشته باشیم زندگی زیباتری خواهیم داشت و این امکان وجود دارد تا از زندان فکری و روزمرگی نجات یابیم و زندگی بهتری داشته باشیم. 

این کارگردان جوان تئاتر خلاصه داستان نمایش "سلول شماره چند؟" را اینگونه توضیح داد: این نمایش 4 شخصیت اصلی دارد که بنا به دلایلی که هر یک خود متوجه آن نیستند به زندان می‌افتند. زندانی که مشخص نیست در کجاست و توسط چه کسانی اداره می‌شود. آن‌ها در انتها متوجه می‌شوند...

تهرانی ضمن اشاره به اینکه تمرینات این نمایش حدود 3 ماه به طول انجامید، درباره سبک و فضای اجرایی این اثر عنوان کرد: این نمایش فضایی سورئال دارد. داستان این نمایش در زندانی اتفاق می‌افتد که قاعده و قانون خاصی ندارد حتی دلیل منطقی به منظور حبس شدن آدم‌ها در این زندان نیز وجود ندارد. بنابراین فضای این نمایش یک سلول بسیار معمولی در یک زندان است. با طراحی نور، فضای سرد و هولناک این سلول را به مخاطب القا می‌کنیم.

او درباره موسیقی‌های نمایش "سلول شماره چند؟" گفت: موسیقی این نمایش ضمن اینکه تا بخشی از داستان فضایی وهم‌آلود و رازآلود دارد از جایی به بعد به دلیل اوج ناامیدی و اتفاقات تلخی که در روند داستان رخ می‌دهد فضای غمگینی را به اثر می‌دهد.

آرزو تهرانی در پایان صحبت‌هایش هدف‌اش از اجرای این نمایش را چنین عنوان کرد: هدف من به عنوان کارگردان از اجرای این اثر این بوده که مخاطبی که به تماشای این نمایش می‌نشیند تا حدی به خودش و زندگی‌اش بیشتر فکر کند و در صورتی‌که احساس می‌کند در جایی تلاش کافی نداشته و امیدش کمتر شده، تلنگری به او بزنیم که دچار اشتباه است چراکه او زنده است و زندگی می‌کند و اگر در زندگانی امید نداشته باشد تفاوتی با یک مرده ندارد.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: سامان فرجی، دستیار کارگردان: عماد ساکی، مشاور کارگردان: افشین کامیاب فرد، مدیر صحنه: کوروش پاهنگ، منشی صحنه: فرشاد وارسته، مدیر روابط عمومی: محمد صادق سیادت، طراح گریم: اکرم بهرام زاده، مجری گریم: زهرا الماسی، طراح نور: دانیال اربابی، طراح لباس: نازنین هاشمی، عکاس: فرنوش داوری و طراح پوستر: حسین عرب زاده.

علاقمندان به تماشای این نمایش می‌توانند بلیت آن را از سایت تیوال تهیه کنند.