سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "هیچکس رو محکم بغل نکن" به نویسندگی محمدجواد سجادی و فاطمه کاظمی و کارگردانی محمدجواد سجادی از 16 آبان‌ماه ساعت 18 در پلاتو اجرای مجموعه تئاترشهر روی صحنه است و بازیگران این نمایش  ابوالفضل صفوی، فاطمه کاظمی و عرفان آیتی هستند. این نمایش پیشتر در اصفهان اجرا شده و اثر برگزیده جشنواره استانی است که در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر نیز به صحنه خواهد آمد. 

محمدجواد سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون نمایش "هیچکس رو محکم بغل نکن" گفت: بستر اصلی این نمایش برگرفته از نمایش‌نامه "مده‌آ" اثر ژان آنوی است؛ اما این نمایش در افق مسائل روز اجتماعی ایران قرار گرفته و آداپته شده است و به نوعی به مشکلات زنان در زندان می‌پردازد و بر آن متمرکز شده است.

او خلاصه داستان نمایش را اینگونه توضیح داد: دختری که دانشجوی رشته بازیگری است عاشق همکارش می‌شود اما رفته رفته این رابطه دچار بحران می‌شود. او در حال تمرین نمایش مده‌آ است و گروه در نظر دارند تا این نمایش را به شیوه متداکتینگ اجرا کنند. دختر در روند رسیدن به نقش خود دچار تحولی شده و مرتکب قتل می‌شود. 

این کارگردان در ادامه افزود: نمایش "هیچکس رو محکم بغل نکن" از زاویه دید بازپرس پرونده قتل روایت می‌شود و او در حال بررسی این موضوع است که قتل عمدی بوده یا شرایط وخیم روانی دختر این اتفاق را رقم زده است. 

کارگردان نمایش "زندگی من و موریس" درباره مدت زمان تمرینات نمایش "هیچکس رو محکم بغل نکن" عنوان کرد: تمرینات این نمایش در مدت زمانی طولانی انجام شد. آغاز تمرینات اولیه تا اجرا در اصفهان، حدود 8 ماه تمرین داشتیم و درروند تمرینات که به صورت کارگاهی بود ویرایش و پیرایش‌های بسیاری انجام شد. پس از آن نیز حدود 2- 3 ماه تمرینات نهایی داشتیم. 

او درباره سبک و فضای اجرایی این اثر یادآور شد: این نمایش به صورت کاملاً رئال اجرا می‌شود اما از آنجا که این نمایش سیر خطی ندارد در برخی جاها فضای رئالیستی شکسته می‌شود و وارد فضای ذهنی می‌شود، از متد و شیوه‌های مختلف نمایشی همچون تئاتر شقاوت و شیوه‌های نمایش ایرانی در آن استفاده می‌شود. 

سجادی درباره طراحی صحنه این نمایش اظهار کرد: در ادامه فضای سیال ذهنی که این نمایش دارد از کمینه‌ترین و مینی‌مال‌ترین امکانات موجود به منظور طراحی صحنه این نمایش استفاده شده است و با بیشترین بهره‌گیری از نور، فضاهای متفاوت چون محل بازجویی، خانه و پلاتو تمرین طراحی شده است. 

کارگردان نمایش "هفت‌خوان هملت" درباره موسیقی این نمایش نیز گفت: موسیقی نیز همچون دیگر عناصر اجرایی کمک‌کننده به فضای کلی اجرایی این نمایش است. از آنجا که این نمایش در فضای ذهنی سیر می‌کند تلاش بر این بوده تا به المان‌ها بیشتر بپرداریم و برخی از جاها موسیقی، القاکننده فضاهای وهم در این اثر است. 

محمدجواد سجادی در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: متاسفانه ما زمان محدود 14 روزه‌ای برای اجرای این نمایش داریم. خوشبختانه این نمایش بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته با اینکه به لحاظ مالی شرایط قابل مقایسه‌ تبلیغاتی با دیگر نمایش‌ها نداشتیم. امیدوارم با بازخوردهای خوبی که از تماشاگران داشتیم امکان تمدید این نمایش میسر شود تا مخاطبانی بیشتری به تماشای آن بنشینند.  

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیار کارگردان: وحید افشار، گروه کارگردانی: فاطمه شکرالهی، شمیم زرافشان و صحرا جهانگیری، مدیر تولید و برنامه ریز: راضیه فاضلی، طراح نور: مصطفی جلمبادانی، صدابردار: محمد صادقی، طراح گریم: شبنم روزبهانه، طراح پوستر و بروشور: راضیه فاضلی، موسیقی و تنظیم صدا: پیمان احمدی، مدیر صحنه: پارسا موسوی نژاد، دستیار صحنه: بهاره بهارلویی، مشاور رسانه‌ای و طراح کمپین تبلیغاتی: سارا حدادی (you Studio)، روابط عمومی: راضیه فاضلی، عکاس: صحرا جهانگیری، ساخت تیزر: استودیو زاوش و مجریان گریم: کامبیز معماری، علی اصغر گودینی و شبنم روزبهانه. 

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.