به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور بزرگداشت هفته وحدت و توجه به اقوام و مشارکت ملی، برنامه‌های هنری در هفته وحدت برگزار شد.

معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه هفته وحدت، دوزادهمین جشنواره موسقی نواحی ایران، با 40 گروه از اقوام را از 16 تا 19 آبان ماه در کرمان، بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر را با حضور 33 گروه از 15 تا 19 آبان ماه در خرمشهر و بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را با حضور 26 گروه از 17 تا 21 آبان ماه در شهر همدان برگزار کرد که گروه‌های هنری از استان‌های مختلف در این جشنواره‌ها حضور داشتند.

برنامه‌های رسول مهربانی نیز از سوی معاونت امور هنری و با مشارکت شهرداری تهران با اجرای پنج گروه نمایش خیابانی در محوطه تئاترشهر، از دیگر برنامه‌هایی بود که به این مناسبت برگزار شد.

نمایش‌های "این سه نفر، "مستأجر" ، "وجدان بیدار" و "قاب ها" و یاشیل‌ها" از 21 تا 24 آبان ماه در محوطه تئاترشهر اجرا می‌شود.

همچنین اجرای جشن موسیقی در شیراز با همکاری شهرداری شیراز و اجرای موسیقی در شهر تهران با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، میزبانی از جایزه بین‌المللی مصطفی در تالار وحدت از دیگر برنامه‌های هنری در هفته وحدت است.