سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "Happy Days/ روزهای خوش" به کارگردانی وحید تقی‌زاده تازه‌ترین تولید گروه تئاتر هدایت بوده که قرار است ساعت 19:30، 14 نوامبر 2019 مصادف با پنجشنبه 23 آبان‌ماه در سالن Goy theater مرکز آکادمی بین‌المللی تئاتر یروان، کشور ارمنستان به صحنه رود.

"روز‌های خوش" از جمله آثار ساموئل بکت نویسنده مشهور ایرلندی است که در آن داستان زن و مردی پیر روایت می‌شود که در حال زندگی در ناکجا آبادی هستند.

این اجرا که قرار است به زبان انگلیسی و متعهد بر اصل متن نویسنده روی صحنه رود، محصول چندین ماه کار هنرجویان "لابراتوار بازیگرى بدون مرز" بوده که در چند ماه گذشته توسط گروه تئاتر هدایت آموزش دیده‌اند.

الناز یعقوبی و سروش هاشمی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

اجرای نمایش‌های"در انتظار گودو"، "ترس و نکبت رایش سوم"، "قاعده و استثنا"، "آخرین نوار کراپ"، "فوت فالز"، "پااُفت" از جمله آثار ساموئل بکت و برتولد برشت بوده که وحید تقی‌زاده در مقام کارگردان تاکنون آنها را در تماشاخانه‌های مختلف شهر رشت به صحنه برده است.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: غزاله جهان بین (طراح و مشاور کارگردان)، میشا بابک راد (مدیر تولید)، سوگند مهری (منشی صحنه) و حامد قریب (artstory.tv)(مشاور رسانه‌ای) اشاره کرد.

 

"پنجره ای رو به آسمان" در سپند گشوده می‌شود

نمایش "پنجره ای رو به آسمان" نوشته حسین دژاکام و کارگردانی امیر دژاکام قرار است اجرای عمومی خود را از 4 آذر ماه در تماشاخانه سپند آغاز کند.

پیش فروش بلیت های این اثر نمایشی نیز از امروز 22 آبان ماه ساعت 14 در سایت تیوال آغاز می‌شود.

امیر کربلایی زاده، بهرام ابراهیمی، شهره سلطانی، عمار تفتی، حسین شهبازی و ابوالفضل جمشیدی بازیگران این اثر نمایشی هستند. شهبازی و جمشیدی از فارغ‌التحصیلان موسسه اندیشه ماهان محسوب می‌شوند که با مدیریت امیر دژاکام فعالیت می‌کند.

دژاکام فروردین و اردیبهشت امسال نمایش "مکبث" را که قبلا در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه رفته بود در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کرد که خوانشی جدید از نمایشنامه شکسپیر به حساب می‌آمد.

 

 نادر فلاح و نوید هدایت پور دوباره همبازی شدند

نمایش "ماسک" به نویسندگی بهزاد اقطاعی و ماهک مجد، کارگردانی بهزاد اقطاعی و تهیه‌کنندگی حمید صفت و شادی بابایی، از ۱۰ آذرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

 نادر فلاح و نوید هدایت پور که پیش از این در نمایش موفق "سیاه ها" در کنار یکدیگر به نقش‌آفرینی پرداخته بودند، بعد از گذشت بیست سال دوباره در نمایش "ماسک" همبازی می‌شوند.

نورالدین حیدری ماهر مجری طرح و صادق زرجویان طراح گرافیک این نمایش هستند.

اسامی سایر بازیگران و عوامل نمایش به زودی اعلام می‌شود.

 

"آن دیگری" با تخفیف دانشجویی روی صحنه می‌رود

نمایش "آن دیگری" به نویسندگی آرمین جوان و کارگردانی سمانه زندی نژاد که این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود، روزهای یکشنبه ۲۶ آبان تا چهارشنبه ۲۹ آبان با تخفیف ویژه دانشجویی به صحنه می‌رود.

دانشجویان علاقمند برای تهیه بلیت تخفیف‌دار این اثر نمایشی می‌توانند از طریق سایت ایران نمایش یا گیشه فروش بلیت پردیس تئاتر شهرزاد اقدام کنند.

آزاده صمدی، محمدرضا علی اکبری و طاهره هزاوه بازیگران نمایش "آن دیگری" هستند.

این نمایش ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود.