به گزارش هنرآنلاین، حمیدرضا به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی نمایش "دست‌های آلوده" به کارگردانی مسعود موسوی معرفی شد.

"دست‌های آلوده" بر اساس داستانی از ژان پل سارتر و با کارگردانی و دراماتورژی مسعود موسوی است که اواخر آبان با حضور تعدادی از بازیگران حرفه‌ای تئاتر در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

حمیدرضا نعیمی بازیگر، نمایشنامه‌نویس و کارگردان مطرح در این نمایش یکی از نقش‌های اصلی را ایفا می‌کند و سایر بازیگران به زودی معرفی می‌شوند.

این نمایش به نقش مخرب قدرت در فضای سیاسی احزاب اشاره دارد و تلاشی که این احزاب برای رسیدن به برتری به کار می‌گیرند.

 

"ماسک" به تئاتر شهرزاد می‌آید

نمایش "ماسک" با کارگردانی بهزاد اقطاعی به زودی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

نمایش "ماسک" نوشته مشترک بهزاد اقطاعی و ماهک مجد عنوان اثری است که به زودی با کارگردانی بهزاد اقطاعی اجرای عمومی خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می کند.

نورالدین حیدری‌ماهر مجری طرح "ماسک" است و حمید صفت و شادی بابایی نیز تهیه‌کنندگی این اثر نمایشی را بر عهده دارند.

به زودی اخبار مربوط به اسامی بازیگران و عوامل نمایش "ماسک" نیز اعلام می‌شود.

 

رادیو نمایش متون معتبر جهان را نقد می کند

رادیو نمایش با پخش برنامه جدید "نقد و نمایش" متون معتبر جهان را نقد می کند. هدف از تولید برنامه این برنامه، آشنا ساختن مردم با جهان متون و آثار ادبی معتبر جهان هست .

مینو جبارزاده مجری کارشناس برنامه جدید رادیویی "نقد و نمایش" دراین باره گفت: این برنامه تنها گفت و گو محور نیست، بلکه در ابتدای برنامه یک معرفی کوتاه از متن یا نویسنده یا نمایش داریم و بعد از آن نمایش رادیویی را که بر اساس متن شکل گرفته در هفت شب پخش می‌کنیم؛ پس ازرآن کارشناسان  در استودیو حضور دارند که با آنها درباره متن و لایه‌های مختلف آن و رویکردهای متن، صحبت می‌کنیم.

وی ادامه داد: چند قسمتی هست که با آقای رضا آشفته که کارشناس ادبیات هستند همکاری می‌کنیم ولی هر بار همراه با ایشان یک کارشناس دیگر هم حضور دارند؛ ان شالله در متون بعدی سعی می‌کنیم از حضور کارشناسان جدید بهره ببریم.

جبارزاده افزود: این هفته به سراغ متنی از آندره مالرو رفتیم به نام "سرنوشت بشر" که آقای اکبر زنجانپور آن را کارگردانی کرده و بعد از آن هم به سراغ آثار مطرح دیگری می‌رویم که در نوبت نقد هستند.

این هنرمند تأکید کرد: به نظرم آثار ادبی جهان هر چند بار هم که پخش شود، باز هم کم است و هر بار می‌تواند افق‌های جدیدی را به ما نشان دهد.

نقد و نمایش به تهیه‌کنندگی انسیه سمیع‌پور و کارشناسی و اجرای مینو جبارزاده هرشب ساعت 22 از رادیو نمایش پخش می‌شود.