به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره، خیام وقار کاشانی دبیر جشنواره گفت: با پایان یافتن زمان ارسال اثر به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، 411 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارایه شده است. این آثار در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و بخش تئاتر مکان‌محور شرکت در جشنواره هستند.

دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان افزود: با نظر کمیته انتخاب آثار، 18 نمایش در بخش مسابقه صحنه، ۱۰ نمایش خیابانی، 5 اثر نمایشنامه‌خوانی، 3 اثر بخش محیطی، 6 اثر بخش مهمان و 6 اثر جنبی برای اجرا در جشنواره گزینش می شود که نتایج بررسی آثار تا 25 آبان‌ماه اعلام خواهد شد.

دبیر جشنواره همچنین از استان‌های تهران، اصفهان، کرمانشاه، مرکزی، گیلان و خوزستان به ترتیب به عنوان استان‌های پیشرو در استقبال از جشنواره پانزدهم نام برد و افزود: در این زمینه نکته نخست آن که از سوی همه استان‌ها به دبیرخانه جشنواره اثر ارسال شده است و دوم آن که اگر محدودیت پذیرش آثار صحنه‌ای به شرط اجرای قبلی در بین نمی‌بود، در این جشنواره شاید تعداد کل آثار ارسالی از مرز 500 اثر هم عبور می‌کرد.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان کاشان به کوشش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با دبیری خیام وقار کاشانی، 21 تا 28 آذر ماه برگزار می‌شود.