به گزارش هنرآنلاین، نخستین تیزر رسمی نمایش "آشویتس زنان" به نویسندگی علی صفری و کارگردانی رها حاجی زینل رونمایی شد. صادق کندری فیلمساز و تدوینگر سینما ساخت این تیزر را بر عهده داشته است.

نمایش "آشویتس زنان" روایت زندگی و مرگ سه زن در جریان جنگ جهانی دوم و حضور در اردوگاه‌های کار اجباری آلمان نازی است، اثری که به تازگی توسط نشر آماره راهی بازار شده و زمستان امسال چاپ دوم خود را تجربه خواهد کرد.

صبا سرور، رها حاجی زینل، شایلین اسدالهی و علی صفری بازیگرانی هستند که در نمایش "آشویتس زنان" به ایفای نقش خواهند پرداخت.

امیرراد چالیها نوازنده ساز کوبه ای، ارشان حقی نوازنده ساکسیفون و شیدا احمدی نوازنده ویولن اجرای زنده موسیقی این اثر را بر عهده دارند.

گفتنی است آشویتس زنان به تهیه‌کنندگی حسن سرآبادانی و سمیرا کاسبی کاری دیگر از گروه تئاتر سه گانه است. هجوم، میرا، کرونوس، آخرین نبرد و قرار ملاقات از دیگر آثاری هستند که تاکنون این گروه روی صحنه برده است، سه گانه به زودی نمایش فرمالیته را آماده اجرا خواهد داشت.

این نمایش از بیست و یکم مهر ساعت ۱۹:۱۵ به مدت یک ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت. علاقمندان می‌توانند برای تهیه بلیت "آشویتس زنان" به سایت ایران نمایش مراجعه کنند.

 

 

حجم ویدئو: 23.60M | زمان ویدئو: 00:01:00