سرویس تئاتر هنرآنلاین، نمایش "تا باران چند پاییز مانده" به نویسندگی عرفان پورمحمدی و کارگردانی آرمان شهبازی از 18 مهرماه ساعت 18:15 در سالن شماره دو عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه است و بازیگران این نمایش محمد نوروزی، فرانک جلیلی، شکوفه حیدریان، محمد توانگر، بابک قویدل و زهرا اسدی هستند.

آرمان شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره جذابیت‌های انتخاب این نمایشنامه و اجرای آن گفت: بیشترین جذابیت این اثر برایم این بود که این نمایشنامه داستان پدرانی است که فرزندان‌شان را از دست داده‌‌اند و با رویای آن‌ها زندگی را سپری می‌کنند. پدرانی که حادثه از دست دادن فرزندشان باعث شده نتوانند افکارشان را متمرکز کرده و زندگی‌شان را به راحتی ادامه دهند.

او ضمن اشاره به اینکه موضوع این نمایش درباره زندگی یک روز، یک پدر است، خلاصه داستان این اثر را اینگونه توضیح داد: پدری رویاهای ایده‌آل‌اش را هر روز باخودش تکرار می‌کند. او مانند نوار کاستی در ورطه تکرار قرار گرفته است و زندگی هر روز خود را به یک شکل می‌گذارند.

کارگردان فیلم‌های کوتاه "ممد" و "سکوت فریاد" با بیان اینکه تمرینات نمایش "تا باران چند پاییز مانده" 45 روز به طول انجامید، درباره سبک و فضای اجرای این نمایش یادآور شد: این نمایش فضایی کاملاً رئال دارد و  این اثر یک کمدی اجتماعی است. طراح صحنه نمایش رویا منوچهری است و طراحی نیز رئال است و در صحنه خانه‌ای سوخته دیده می‌شود. موسیقی نمایش را اشکان آراد ساخته و موسیقی کاربرد چندانی در این نمایش ندارد و فقط برای پر کردن فضاهای داستانی استفاده می‌شود.

این بازیگر تئاتر که با نمایش "تا باران چند پاییز" نخستین تجربه کارگردانی خود را ‌در تئاتر پشت سر می‌گذارد، در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: نسلی هستیم که هیچگونه حمایتی از ما صورت نمی‌گیرد. امثال من که در دانشگاه رشته تئاتر را خوانده‌اند از سوی مسئولان پس زده و رانده می‌شویم. جوانانی که فعالیت در عرصه تئاتر را انتخاب می‌کنند قید همه چیز را زده‌اند چراکه در این حرفه پولی نیست و همه برای عشق‌ و علاقه‌شان به این هنر این کار را انجام می‌دهند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: تهیه کننده: شهاب غروی، مدیر تولید: هاتف کلاته، برنامه‌ریز: مینا ترکمن، طراح لباس: زری کریمی، طراح گریم: احمد نگهبان، طراح صحنه: رویا منوچهری، گروه کارگردانی:  مسعود خلیل زاده و اصغر شیرزاد، موسیقی: اشکان آراد، منشی صحنه: ساناز شیری، مدیران صحنه: شایان بابایی و علی باقری، طراح پوستر و بروشور: حمید شیرزاد، مشاور امور رسانه: حامد قریب، ساخت تیزر: شهرام خطی (استودیو خطی)و عکاس: آریا آزادپرتو.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.