به گزارش هنرآنلاین به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی، بخش رادیو رادی (نمایش رادیویی آثار اکبر رادی) این جشنواره برای نخستین بار و به صورت رقابتی در دو گروه نمایش‌های رادیویی و رادیو تئاتر برگزار می‌شود. در این بخش در هر دو گروه، حداکثر شش اثر توسط هیئت انتخاب این بخش به دبیرخانه جشنواره معرفی می‌شوند و ایوب آقاخانی که سابقه حرفه‌ای سالها حضور در شبکه‌های مختلف رادیویی را به عنوان نویسنده، کارگردان، مجری و کارشناس تجربه کرده به عنوان مدیر این بخش از سوی دبیر جشنواره انتخاب شده است.

 برپایه این گزارش متن حکم انتصاب مدیر بخش مسابقه رادیو رادی به این شرح است:

"به نام خداوند قلم و زیبایی

فرهیخته گرامی

جناب آقای ایوب آقاخانی

نظر به تجربیات ارزنده جنابعالی در عرصه هنر تئاتر و نیز کوشش‌های مجدانه‌تان برای اعتلای تئاتر، نمایش‌نامه‌نویسی و نمایش رادیویی، بدین وسیله جنابعالی به عنوان دبیر بخش مسابقه رادیو رادی دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با توجه به حضور و خدمات ارزشمندتان در این عرصه و همچنین ارتباطات مؤثر با گروه‌های نمایش رادیویی و نیز با در نظرگرفتن همه ظرفیت‌های نمایش رادیویی، از همه تجربیات و توانمندی‌های خود برای دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی بهره گرفته تا شاهد جشنواره‌ای تأثیرگذار، پویا و شایسته باشیم.

قدردان پذیرش مسئولیت‌تان در این رویداد ملی فرهنگی خواهم بود. برای جنابعالی آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون دارم.

بهزاد صدیقی

دبیر دومین جشنواره تئاتر اکبر رادی"

دومین دوره جشنواره تئاتر اکبر رادی با دبیری بهزاد صدیقی با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و‌ شورای اسلامی شهر تهران  از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه ۱۳۹۸ در تهران برگزار می‌شود.