به گزارش هنرآنلاین، نمایش "من" به نویسندگی و کارگردانی سیاوش پاکراه از ۲۴ مهر در تالار مولوی روی صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی که فروش بلیت آن از ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۳ مهر در سایت تیوال آغاز شده است، عزاله توده زعیم، امیر شمس، شبنم دادخواه و مصطفی لطیفی‌خواه به ایفای نقش می‌پردازند.

امیرحسین دوانی مشاور کارگردان و رها جهانشاهی مجری طرح نمایش "من" هستند.

دیگر عوامل این اثر نمایشی نیز عبارتند از: طراح نور: علی کوزه‌گر، طراح لباس: سعیده خان‌بابایی، طراح صدا و موسیقی: دنیز تفقدی، طراح گرافیک: مهدی فاتحی، استودیو فا، دستیار و برنامه‌ریز: رضا مرشد، منشی صحنه: نگار حافظ، عکاس: مهدی آشنا و تبلیغات مجازی امیر قالیچی.

در خلاصه داستان نمایش "من" آمده است: فاجعه‌ای پشت درهای بسته در حال رخ دادن است. جریان سیال ذهن شخصیت اصلی به صورتی پراکنده، داده‌هایی را پیش روی تماشاگر نمایان می‌سازد تا بر اساس تأویل او چرایی و چگونگی آنچه از چشمانش پنهان است، عریان شود.

 

"آهنگ‌های لندندری" در مشایخی  به صحنه می‌رود

نمایش "آهنگ‌های لندندری" به نویسندگی راشل فیلد، مترجمی رضا شیرمرز و کارگردانی سیامک گل سرخ، از یکشنبه 14 مهر تا 3 آبان ماه،‌ در محل تماشاخانه استاد جمشید مشایخی ساعت 18:30 و به مدت 50 دقیقه به روی صحنه می‌رود.

مرجان قهرمانی، خسرو بامداد، طاهره بهرامی و علیرضا زرگوشیان بازیگران نمایش هستند.

محمد مروتی، دستیار کارگردان آهنگ‌های لندندری است و فرید محمدی به‌عنوان تهیه‌کننده، هما جهانی به‌عنوان منشی صحنه،‌ سیامک گل سرخ به‌عنوان طراح صحنه و لباس،‌ طهورا نبیان به‌عنوان طراح گریم، سیامک گل سرخ و علیرضا زرگوشیان به‌عنوان طراح پوستر و بروشور، از دیگر عوامل نمایش آهنگ‌های لندندری هستند.

همچنین در این نمایش، رزگار فیض‌الهی دستیار فنی، سورنا گل سرخ دستیار صحنه، سیامک گل سرخ و علیرضا زرگوشیان انتخاب‌کننده موسیقی و افکت، الهام کاملی روابط عمومی نمایش و محمد مروتی و مهدی آزادپور عکاس و تصویربردار هستند.

در خلاصه آهنگ‌های لندندری آمده: "دختری در آشپزخانه مشغول به کار است که پیرمردی دوره‌گرد و فیلسوف‌مسلک وارد می‌شود و بین آنها کشمکشی در رابطه با زندگی و چگونگی آن رخ می‌دهد..."

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

بازیگران "بداهه" معرفی شدند

 پروژه‌ی "بداهه" تازه‌ترین اثر آروند دشت‌آرای از ۱۸ مهر در تماشاخانه‌ ایرانشهر، سالن ناظرزاده‌ کرمانی اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

اجراگرانِ این نمایش (به‌ترتیب‌الفبا) عبارتند از : ستاره پسیانی، دیبا خاتمی، آروند دشت‌آرای، کاظم سیاحی، علی شادمان، امیراحمد قزوینی، الهام کردا، رضا کیانیان، سهیل مستجابیان، فاطمه نقوی و مارین ون‌هولک.

نمایش "بداهه" یک پروژه‌ پژوهشی است که به تنگناهای زندگی می‌پردازد.

بلیت فروشی این نمایش ظهرِ یکشنبه در سایت ایران نمایش آغاز خواهد شد.