به گزارش هنرآنلاین، نمایش "کریملوژی" به کارگردانی رضا بهرامی به دلیل استقبال تماشاگران در روزهای پایانی هفته در دو نوبت روی صحنه می‌رود.

"کریملوژی" به کارگردانی رضا بهرامی روزهای پنجشنبه 4 و جمعه 5 مهر ماه طی دو نوبت میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته این نمایش روزهای یاد شده ساعت‌های 18 و 20 در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر پذیرای تماشاگران خواهد بود.

نمایش "کریملوژی" به نویسندگی مهران رنج‌بر، دراماتورژی کهبد تاراج، کارگردانی رضا بهرامی و بازی مجید رحمتی که طی روزهای گذشته در تالارهای سایه و قشقایی روی صحنه رفته تاکنون با استقبال قابل توجه مخاطبان روبه رو شده است.

 

بهاره مشیری با "رویاهای دم صبح" به "کارگاه نمایش" می آید

نمایش"رویاهای دم صبح" به نویسندگی لیلی عاج و کارگردانی بهاره مشیری از 7 مهرماه در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌‌رود.

این نمایش که تمرینات پایانی خود را پشت سر می‌گذارد از 7 مهر ساعت 18 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

"رویاهای دم صبح" ماجراهای اجتماعی مربوط به سه زن است که در سه اپیزود روایت می‌شود و بهاره مشیری علاوه بر کارگردانی، در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد. پیش از این بهاره مشیری نمایش"بانوی نامه ها"را در تئاتر باران روی صحنه برده بود.

 

کارگاه "توش و توان منَصه" محمدرضا آزادفر

خانه هنر کاج در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی خود با عنوان شنبه‌های کاج، ششم مهرماه نشست رایگانی با حضور محمدرضا آزادفر با عنوان توش و توان منَصه (اجرا و تکنیک‌های اجرایی بازیگری در نمایش‌های ایرانی ) برگزار می‌کند.

محمدرضا آزادفر بازیگر و کارگردان در این نشست در تکمیل نشست‌های پیشین، بازیگری در نمایش‌های ایرانی را بررسی خواهد کرد. همچنین در این نشست تکنیک‌های کاربردی در نمایش‌های ایرانی برای علاقه‌مندان به این شیوه و مکتب بازیگری به صورت آکادمیک توضیح داده خواهد شد. جهت رزرو با شماره‌های 88318335 - 88316270 تماس بگیرید.