به گزارش هنرآنلاین، رحیمیان دانش آموخته سینما در رشته فیلم‌نامه‌نویسی پیش از این در فیلم "شبی که ماه کامل شد" در نقش عبدالمالک ریگی تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان را برانگیخت. وی نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و همچنین کاندیدای نقش مکمل مرد در جشن خانه سینما شد.

از جمله فعالیت‌های رحیمیان علاوه بر حوزه سینما می‌توان به بازی در نمایش "الیور توئیست" به  کارگردانی اصغر خلیلی در سال ٩٣ در سالن اصلی تئاتر شهر و نمایش "گِتو" به کارگردانی سعید بهنام در سال ٩٦ در تئاتر مستقل اشاره کرد.

"مری پاپینز" سومین تجربه گروه موزیکال "الیورتوئیست" و "بینوایان" است که آبان ماه سالجاری به کارگردانی احمد سلیمانی روی صحنه تالار وحدت خواهد رفت.

این نمایش اقتباسی آزاد از مجموعه داستان‌های مری پاپینز با ترانه‌سرایی و دراماتورژی محمدرضا کوهستانی است، داستانی که دیدار پرستار کودکان "مری پاپینز" با خانواده آقای بنکس را روایت می‌کند؛ حضور مری پاپینز در خانه آقای بنکس، سرآغاز اتفاقات اسرارآمیزی می‌شود و همه چیز را دستخوش تغییر می‌سازد. پیش از این بهنوش طباطبایی در نقش مری پاپینز، علی براتی به عنوان طراح حرکت و شیما میرحمیدی به عنوان طراح صحنه، ‌لباس و آکسسوار "مری پاپینز" معرفی شده بودند.

 

 

حجم ویدئو: 4.41M | زمان ویدئو: 00:00:49