به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، محمود صادقی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، به دیدن نمایش "پپ" نشست.

او پس از اتمام این نمایش، در گفت‌وگو با روابط عمومی این مرکز درباره تئاتر دانشگاهی عنوان کرد: تئاتر مولوی فضای نوستالژیکی برای علاقه‌مندان به این حوزه ایجاده کرده و در بستر این تالار، تئاتر دانشگاهی نیز به رشد و پویایی خاصی رسیده است. نمایش "پپ" هم که امشب آن را تماشا کردیم امکان ویژه‌ای برای یک نوع گفت‌وگوی بین نسلی ایجاد کرده و با شیوه خاصی توانسته بود برخی از مسائل مرتبط با این موضوع را مطرح و مورد کنکاش قرار دهد. فضای تئاتر دانشجویی تحرک و پویایی خاص خود را دارد و خوشحالم که جشنواره تئاتر دانشگاهی هم به بیست و دومین دوره خودش رسیده و راه تئاتر دانشگاهی تداوم پیدا کرده است."

گفتنی‌ست در روزهای اخیر دو نمایش "پپ" و "آئورا" که از آثار برگزیده جشنواره تئاتر دانشگاهی بودهاند، توانسته‌اند نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کرده و در مرکز تئاتر مولوی مورد استقبال گسترده قرار گرفته‌اند.

از جمله هنرمندانی که به دیدن نمایش‌های "پپ" و "آئورا" نشستند می توان به دکتر محمدرضا خاکی، دکتر فریندخت زاهدی، علی اصغر دشتی، سهیلا نجم، لوریس چکناواریان، یارتا یاران، آرش دادگر، هوشنگ قوانلو، صدرالدین زاهد، شهاب آگاهی، علی شمس و بهمن دارالشفاهی اشاره کرد.

همچنین گفتنی‌ست نمایش "پپ" به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان پنجشنبه شب (10 مردادماه) برای آخرین بار به صحنه رفت و به این ترتیب پس از 23 اجرا به کار خود پایان داد.

 

"دریم لند" در تئاتر مولوی به صحنه می‌رود

با پایان نمایش "پپ" به کارگردانی اسماعیل کمالی دهقان، نمایش "دریم لند" در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی از روز یکشنبه 13 مردادماه آغاز به کار می‌کند.

نمایش "دریم لند" به نویسندگی صبا نجاتی و کارگردانی مرتضا جلیلی دوست که در دوره بیست و دوم تئاتر دانشگاهی به عنوان بهترین اثر این جشنواره شناخته شد، در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی از روز یکشنبه 13 مرداد ساعت 20:30 به صحنه می‌رود.

گفتنی‌ست در نمایش "دریم لند" بازیگرانی همچون المیرا آشفته، مصطفا امیری، آوا تدین، متین حبیبیان، اسماعیل خزائی، آرش رفیعی، سپهر طهرانچی، رضا مداح و صبا نجاتی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به نوید محمدزاده (تهیه کننده)؛ روح اله زندی فرد (مدیر پروژه)، سعیده خان بابایی (طراح صحنه و لباس)، مهبد شیروانی (آهنگساز)، وصال جواهری (طراح صدا)، رضا خضرایی (طراح نور)، مهرنوش مشهدی (طراح گریم)، متین حبیبیان (طراح گرافیک)، محمد نوحی (ساخت تیزر)، آوا میرشاه ولد (دستیار صحنه و لباس)، الهه احدی فرد (دوخت لباس)، سیامک پیرمحمدی، فرید پیر محمدی، علی نجاتی (ساخت دکور) و علیرضا محمدی و حمید نادری (دستیار کارگردان) اشاره کرد.

قابل ذکر است نمایش "دریم لند" پیش از این در جشنواره بیست و دوم تئاتر دانشگاهی موفق به کسب تندیس بهترین اجرا، تندیس بهترین کارگردانی، تندیس بهترین بازیگر مرد، تندیس بهترین تیزر، تقدیر متن، تقدیر طراحی لباس و کاندید بازیگری زن شده است.

علاقمندان می‌توانند برای دیدن نمایش "دریم لند" همه روزه- به جز شنبه‌ها- در ساعت 20:30 به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

 

اجرای "عصر متوسط‌ها" در سالن کوچک تئاتر مولوی

نمایش "عصر متوسط‌ها" به نویسندگی و کارگردانی حسن بمبائی چی که پیش از این به عنوان پایان‌نامه برگزیده این کارگردان جوان در دانشگاه تهران به صحنه رفته بود، در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی از روز دوشنبه 14 مرداد ساعت 19:30 به صحنه می‌رود.

گفتنی‌ست در نمایش "عصر متوسط‌ها" بازیگرانی همچون حمید ذکیانی، عباس صابری و غزل نعیمی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین از دیگر عوامل این نمایش می‌وان به سینا آقایانی (طراح صحنه، لباس و گرافیک)، مهدی پارسی (طراح نور)، نازنین عظیمی (دستیار کارگردان)، الهام خضری‌پور و ریحانه برقانی (عکاس)، سینا آقایانی(تیزر)  و آیناز سلمانی (تبلیغات مجازی) اشاره کرد.

علاقمندان می‌توانند برای دیدن نمایش "عصر متوسط‌ها" همه روزه- به جز شنبه‌ها- در ساعت 19:30 به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.