به گزارش هنرآنلاین، از روز یکشنبه 23 تیرماه و با پایان نمایش "تابلوی چهارم"، نمایش "بانو" (برگزیدگان نخستین جشنواره سراسری تئاتر بانو) در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی صحنه می‌رود.

روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد؛ از روز یکشنبه 23 تیرماه و با پایان نمایش "تابلوی چهارم" به کارگردانی شقایق پارسایی، 5 اثر برگزیده نخستین جشنواره سراسری تئاتر بانو در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی در ساعت 19:30 به صحنه می‌روند.

گفتنی‌ست نمایش "بانو"، از ۵ مونودرام تک‌پرده‌ای و تک شخصیتی ۱۰ دقیقه‌ای تشکیل شده که بدون فاصله و قطع زمانی، به صورت پیوسته به اجرا گذاشته می‌شوند. مخاطبان با خرید یک بلیت امکان، تماشای تمام آثار را خواهند داشت. لازم به ذکر است، آثار یادشده، برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر بانو بوده و با محوریت و موضوع زن تهیه و ارائه شده‌اند.

قابل ذکر است این 5 مونودرام عبارتند از نمایش‌های: "کبریت سوخته" به نویسندگی و کارگردانی فاطمه توکلی، "زن‌گاو" به نویسندگی و کارگردانی فهیم خسروی‌فارسانی، "حاد" به نویسندگی علیرضا اجلی و کارگردانی ابراهیم عبدی، "نقص عضو" به کارگردانی مرجان آقانوری (برداشتی از کتاب "نامه‌ای به کودکی که هرگز زاده نشده" اثر اوریانا فالاچی) و "وایتکس" به نویسندگی یاسمین بنیادی و کارگردانی مجید اقبالی.

همچنین مدیر اجرایی این پروژه مهشید حسینیان و مدیر صحنه هدا چاهوشی هستند.

علاقمندان می‌توانند برای دیدن نمایش "بانو" همه روزه -به جز شنبه‌ها- در ساعت 19:30 به مرکز تئاتر مولوی دانشگاه تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، جنب باشگاه دانشجویان، مرکز تئاتر مولوی مراجعه کنند.

 

تغییر ساعت اجرای نمایش " نفرین قحطی‌زدگان"

نمایش "نفرین قحطی‌زدگان" به کارگردانی اشکان خطیبی از روز شنبه 22 تیرماه ساعت 20 روی صحنه می‌رود.

روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر اعلام کرد، نمایش "نفرین قحطی‌زدگان" به کارگردانی اشکان خطیبی از روز شنبه 22 تیرماه ساعت 20 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

نمایش "نفرین قحطی‌زدگان" با بازی آناهیتا درگاهی، میر‌سعید مولویان، هامون سیدی، نورا پیدایش‌فرد، امیر پاکدل، بهتاش ساکنین و مسعود رمضانی، مطابق با جدول زمان‌بندی این مجموع تئاتری تا روز چهارشنبه 26 تیرماه روی صحنه می‌رود.