به گزارش هنرآنلاین، شبنم مقدمی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از گذشت ۴ سال از آخرین تجربه حضور خود بر صحنه تئاتر، با نمایش "مرغ دریایی من" جدیدترین اثر نمایشی کیومرث مرادی به صحنه تئاتر باز می‌گردد.

آخرین حضور شبنم مقدمی در صحنه تئاتر، به بازی در نمایش "تونل" به کارگردانی سیامک احصایی در سال ۱۳۹۴ باز می‌گردد. مقدمی پیش از این در نمایش‌های متعددی از جمله خانه کاغذی، نمکی، هتل عروس، پل، بیوه‌های غمگین سالار جنگ، بر فراز برجک‌ها، بی شیر و شکر، زنی که زیاد می‌دانست، بازرس، جنون محض، کبوتری ناگهان، سمفونی درد، ‌ترمینال و... به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است شبنم مقدمی درحال حاضر فیلم "شبی که ماه کامل شد" را در حال اکران و فیلم "زهر مار" را در نوبت اکران دارد و همچنین در سریال شبکه خانگی "هیولا" به کارگردانی مهران مدیری بازی می‌کند.

تمرین و آماده‌سازی نمایش "مرغ دریایی من" تولید تازه کمپانی تئاتر امید ایران به نویسندگی و کارگردانی کیومرث مرادی (بر اساس نمایشنامه "مرغ دریایی" اثر آنتوان چخوف) که از زمستان سال گذشته آغاز شده، اکنون به مراحل پایانی رسیده و در مردادماه ۹۸ در تماشاخانه ایرانشهر بروی صحنه می‌رود.

اسامی دیگر بازیگران و عوامل نمایش "مرغ دریایی من" به زودی اعلام می‌شود.

 

بازیگران "روباه" تکمیل شدند

صحرا اسدالهی با نمایش "روباه" به کارگردانی معصومه خزایی روی صحنه می‌رود.

"روباه" به نویسندگی شهرام سلطانی و تهیه کنندگی وکارگردانی معصومه خزایی برای اجرای عمومی آماده می‌شود. در کنار صحرا اسدالهی که به تازگی به جمع بازیگران نمایش اضافه شده است، بهناز بستان دوست، هیراد خاتمی و معصومه خزایی در "روباه" حضور دارند.

پیش از این حضور ایوب آقاخانی در این اثر نمایشی اعلام شده بود.

نمایش "روباه" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی معصومه خزایی از اوایل تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

اطلاعات تکمیلی درباره این نمایش به زودی اعلام می‌شود.

 

پوستر "چشم به راه میرغضب" منتشر شد

پوستر نمایش "چشم به راه میرغضب" تازه‌ترین اثر حسین کیانی، با طراحی مهدی دوایی رونمایی شد.

"چشم به راه میرغضب" نام تازه‌ترین نمایش حسین کیانی است و طراحی پوستر آن توسط مهدی دوایی که طراحی هنری اعلان‌های مجازی و کاغذی این اثر را بر عهده دارد، انجام شده است.

در کارنامه کاری مهدی دوایی که از جمله برگزیدگان مسابقه پوستر  بیست و نهمین و سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است، مدیریت هنری و طراحی گرافیک بیش از یکصد و چهل اثر نمایشی به چشم می‌خورد. آثار متعددی چون "پسران تاریخ"، "شیش و بش"، "وقتی کبوترها ناپدید ‌شدند"، "شپش"، "محفل‌ بی‌عاری"، "یک ساعت آرامش"، "ابلوموف"، "کلنل"، "اسکورسیزی"، "لنگ ظهر"، "مروارید" و... از جمله این نمایش‌هاست. او همچنین تهیه‌کنندگی مجموعه مستند تلویزیونی "وطن من" و کارگردانی فیلم مستند "عباس کیارستمی، در ستایش زندگی" را بر عهده داشته است.

  نمایش"چشم به راه میرغضب" که اجرایش از چهارشنبه 22 خرداد با بازی علی سلیمانی، سیروس همتی، وحید نفر، مجید رحتمی، سهیل ملکی آغاز شد هر شب ساعت 20:30 در تماشاخانه سنگلج  روی صحنه می‌رود. این نمایش در سه شب نخست اجرا توانسته است رضایت بسیاری از تماشاگران حرفه‌ای و عادی تئاتر را جلب کند و با توجه به جذابیت‌های هنری آن، انتظار می‌رود این روند همچنان سیر صعودی خود را طی کند.