به گزارش هنرآنلاین، بعد از پانته‌آ بهرام و پژمان جمشیدی، سهیل مستجابیان و حدیث بیابانگرد به نمایش " مادر " به نویسندگی فلوریان زلر و طراحی و کارگردانی علی احمدی با ترجمه تینوش نظم‌جو و تهیه کنندگی خسرو احمدی پیوستند.

از نمایش‌های پیشین گروه تئاتر بداهه به سرپرستی علی احمدی می توان به "شب بخیر کیارستمی "، "شازده فیل هوا می کند"، "پپرونی برای دیکتاتور"، "خشم اژدها"و "زهرماری"اشاره کرد.

از دیگر عوامل می‌توان به علی احمدی (طراح صحنه)، علی احمدی و سارا یحیایی(طراح لباس)، وحید میثاقی (طراح پوستر و بورشور)، امیر سرافرازیان (مشاور طراح صحنه)، امیر احمدی(مجری طرح)، سجاد باقری (مدیر تولید)، علی احمدی (مدیریت تبلیغات)، سارا حدادی ( مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی- you studio )، آریان امیرخان (تبلیغات مجازی -فیلم نیوز)، استودیو کلاکت(ایده پردازی و اجرای متریال تبلیغاتی)، محسن کرمانی (عکس) مجید مهرآبادی (دستیار کارگردان)، رضا کشاورز (مدیر صحنه) و مریم پور احمدی (دستیار صحنه و لباس) اشاره کرد.

نمایش "مادر" به نویسندگی فلوریان زلر با طراحی و کارگردانی علی احمدی، با ترجمه تینوش نظم جو و تهیه کنندگی خسرو احمدی خرداد ماه ۹۸ در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد رفت و بلیت فروشی آن سه شنبه ۷ خرداد در سامانه ایران نمایش به آدرس www.irannamayesh.com آغاز خواهد شد.

 

اجرای نمایش موزیکال "زیر گنبد طلا" با بازی 9 کودک در تالار هنر

نمایش "زیر گنبد طلا" نوشته و کار بهاره میرزاپور و به عنوان تولیدی از مدرسه سینما تئاتر "هنر هفتم" و با بازی 9 هنرجوی کودک این موسسه، روی صحنه می‌رود.

این نمایش که اثری است موزیکال، از 19 خرداد ماه به مدت 12 شب در تالار هنر اجرا می‌شود.

داستان این نمایش درباره کبوتری است که هر سال به دلیل باد و بوران جوجه‌های خود را از دست می‌دهد تا اینکه به توصیه پیرمردی به دنبال مرد خدا می‌رود تا از او کمک بخواهد. او در این جست و جو با موجودات متفاوتی رو به رو می‌شود و در نهایت، با یافتن مرد خدا موفق می‌شود جوجه‌های خود را زنده و سالم نگه دارد.

نمایش "زیر گنبد طلا" محصول دو ترم آموزشی هنرجویان کودک مدرسه سینما تئاتر "هنر هفتم" است و بازیگران آن (به ترتیب حروف الفبا) به شرح زیر هستند: اهورا (علیرضا) پور اسکندریان، فاطمه حیدرهانی، شکیبا روزبهانی، نرگس طهمورثی، ایلیا مشرقی، ریحانه و ایلیا مظفری، دیانا نظری، باران یوسفی.

همچنین یاسر شیرزاد به عنوان آهنگساز با اجرای این اثر نمایشی همکاری دارد. طراحی صحنه و لباس را بهاره میرزاپور خود انجام داده و سامان فرشید نیا نیز طراحی نور را بر عهده دارد. فاطمه شاه پسند هم به عنوان دستیار کارگردان، با اجرای این نمایش همکاری می‌کند.

نمایش "زیر گنبد طلا" به تهیه‌کنندگی مدرسه سینما تئاتر هنر هفتم (موسسه آموزشی تخصصی تئاتر و سینمای کودک و نوجوان)، از 19 تا 31 خرداد ماه راس ساعت 18 و به مدت 50 دقیقه (با قرارداد گیشه) در تالار هنر روی صحنه می‌رود.