سرویس تئاتر هنرآنلاین: نادر فلاح از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین با بیان اینکه بیش از بازیگری دغدغه کارگردانی دارم، از اجرای نمایش "مختلف الاضلاع" خبر داد و گفت: اکنون در حال تمرین نمایش "مختلف الاضلاع" نوشته سهند خیرآبادی هستیم. این نمایش دو پرسوناژ دارد و من و میترا حجار به عنوان بازیگر در این نمایش حضور داریم.

او در ادامه اضافه کرد: به نظرم این اثر دارای نمایشنامه‌ای متفاوت با ساختار ویژه خود است. "مختلف الاضلاع" متشکل از قطعات نمایشی براساس دو نفری‌های تاریخ، همچون "هیتلر و هیملر" و یا "دون و سانچو" است.    

فلاح ضمن اشاره به اینکه دو کاراکتر این نمایش در موقعیت ویژه‌ای قرار می‌گیرند، درباره محل اجرای این نمایش خاطرنشان کرد: مذاکراتی برای اجرای این نمایش با تماشاخانه‌ای صورت گرفته است اما محل دقیق آن هنوز مشخص نیست و به زودی اعلام خواهد شد.

این بازیگر با بیان اینکه تاکنون در نظر داشتم وضعیت خود را در بازیگری تثبیت کنم و بنابراین به سراغ کارگردانی نرفتم، عنوان کرد: تحصیلات من در رشته کارگردانی است و بیش از بازیگری دغدغه کارگردانی دارم و از نظر من سطح و رتبه کارگردانی و جنبه‌های هنری آن از بازیگری به مراتب بالاتر است و کارگردان باید اشراف کاملی بر متون دراماتیک و دیگر هنرها چون نقاشی، موسیقی و بازیگری داشته باشد.

او با اشاره به اینکه کارگردانی کار بسیار پیچیده‌ای است و برای من بسیار جذاب‌تر از بازیگری است، گفت: از دلایلی که دیرتر به سراغ این حرفه آمدم این است که کارگردانی برایم امری ترسناک‌تر در عرصه هنر تئاتر است چراکه این حرفه هنری جمعی است که باید در آن مدیریت یک تیم با تفکرات متفاوت صورت گیرد که امری پیچیده و در عین حال پس از تولید اثر، لذت‌بخش است.

نادر فلاح هم اکنون در نمایش "آلفرد" نوشته پاسکال نوواکی، ترجمه و بازنویسی هومن حسین‌زاده و کارگردانی هادی عامل به عنوان بازیگر در کنار پوریا پورسرخ، رابعه اسکویی و مونا کرمی حضور دارد.

او دو نمایش "دو به دل" و "افق در آوای پرندگان" را در کارنامه کارگردانی خود دارد و این دو اثر را به ترتیب سال‌های 89 و 90 در کرمان زادگاه خود روی صحنه آورده است.