به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انتشارات چکه، جشن امضای کتاب"بازماندگان طلسم‌شده" با حضور فاطمه باغستانی مترجم این کتاب ساعت 17 روز سه‌شنبه 10 اردیبهشت در غرفه انتشارات چکه در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

کتاب "بازماندگان طلسم‌شده" از مجموعه داستانی "طلسم آدلینا" نوشته ماری لو است که داستان شیوع یک بیماری مرموز در جزیره‌ای را روایت می‌کند که تاثیرات ظاهری ناخوشایندی روی کسانی می‌گذارد که درمان شده‌اند اما در عین حال قدرت‌های خاصی هم به آن‌ها می‌دهد که می‌تواند سرنوشت‌شان را تغییر دهد. سرنوشت سه نفر از این بازماندگان به هم گره خورده؛ یکی شکارچی طلسم‌شدگان برای پادشاه جزیره که هویت واقعی خودش را پنهان کرده، دیگری عضو انجمن طلسم‌شدگان که سعی در نجات خود و دوستانش دارد و سومی دختری که قدرت‌های ماورایی‌اش ورای آن چیزی است که به تصور درآید و زندگی این سه نفر در طول داستان به شکل عجیبی به هم ارتباط پیدا می‌کند.

کتاب "بازماندگان طلسم‌شده" در شمارگان ۱۳۰۰ نسخه و با قیمت ۲۱۵۰۰ تومان در انتشارات چکه منتشر شده است. جشن امضای این کتاب در غرفه انتشارات چکه واقع در بخش ناشران کودک و نوجوان، سالن B، غرفه شماره 118 در ساعت 17 روز سه‌شنبه 10 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

شرکت در این مراسم برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.