سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "شکاف کوچک در استخوان" نوشته مهلا مازندرانی و همایون ظفرپور و کار  همایون ظفرپور از 31 فروردین‌ماه در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه است. بازیگران این نمایش محمد طاهری، نیلوفر پورمهدی و سعید عسگرزاده هستند.

همایون ظفرپور در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون نمایش "شکاف کوچک در استخوان" گفت: در نویسندگی سررشته‌ای ندارم اما ایده نگارش این اثر در ذهنم جاری شد و این نمایشنامه بیشتر قاب ذهنی مدنظر من و مهلا مازندرانی به صورت مشترک است که فضایی دغدغه‌مند دارد. "شکاف کوچک استخوان" دارای جنبه‌های انتقادی نسبت به شرایط اجتماعی و سایر موارد مبتلا به است که خط داستانی که درگیری را در صحنه به صورت کلامی ایجاد کند، ندارد.

او داستان این نمایش را اینگونه توضیح داد: استاد دانشگاهی که درگیر نوشتن و ساخت قطعه است، سال‌ها پیش همسرش را که دختری را باردار بود و درنظر داشتند نامش را سارا بگذارند، در سانحه تصادفی از دست داده است و ...

ظفرپور درباره سبک و فضای اجرایی نمایش "شکاف کوچک در استخوان" عنوان کرد: این نمایش دارای 4 اپیزود است که در قالب مونولوگ و سولی‌لوگ روایت می‌شود. اتفاقات این نمایش در ذهن و خواب استاد دانشگاه که شخصیت اصلی این اثر است، رخ می‌دهد و گاهی او را به سمت نوشتن سوق می‌دهد. قالب فضای این اثر در ارتباط با موسیقی است و موسیقی قرابت معنایی بسیاری با این نمایش دارد.

این کارگردان و بازیگر تئاتر درباره طراحی صحنه این نمایش یادآور شد: طراحی صحنه نمایش کاملاٌ رئال و واقعی است با اینکه دکور و طراحی سنگین و عجیب و غریبی ندارد. رفت‌و‌آمد نوری است که در صحنه فضا را برای مخاطب با توجه به میزانسن و موسیقی چشم‌نواز می‌کند.

همایون ظفرپور درباره موسیقی این اثر اظهار کرد: هنرجویان آموزشگاه محمد معتمدی نوازنده‌های این نمایش به صورت زنده هستند و یک سری از قطعات مرتبط با نمایش نواخته می‌شود. گیتار، دف، تنبور، نی و ... سازهایی هستند که در این نمایش استفاده شده‌اند.

دیگر بازیگران این نمایش نوشین اکرمی، مهدی اذعانی، اعظم جعفری، محدثه چیت‌ساز، حسنا حسن‌وند، احسان دلبندی، زهرا رفیعی‌پور، محمدحسین رحیمیان، مریم زمانی، شایان سرحدی، حسین شوقی، مصطفی صادقی، سپنتا صدیقی، مهدی ضامنی، ارکان طالبی، علیرضا علیمردانی، نسیم فلاحی، سالومه فرشچیان، محمد سامان کردی، زینب مقیمی، میلاد مبینی، سارا مهدوی، احسان نویدی‌راد، محدثه هنرمند و حسام هدی‌وند هستند.

همچنین عوامل این اثر عبارتند از: سرپرست گروه موسیقی: ادیب کاظمی، گروه موسیقی: سعید بختیاری، سارا صادق زاده، حسین محمودیان، شادی کعبی نژاد و رها خوشرو، دستیار کارگردان: مهلا مازندرانی، عکاس: نسیم ریاضتی، طراح پوستر و ساخت تیزر: امیرحسین سیدآقایی، طراح لوگو: جواد بهروزی، ساخت افکت: شایان سرحدی، صداگذار: مهدی منصوری، طراح نور: همایون ظفرپور و روابط عمومی: مصطفی صادقی.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیکت تهیه کنند.