هنرآنلاین: در آستانه نوروز سال 98 سفره هفت سین هنرآنلاین، پیش از فرا رسیدن بهار میزبان جمعی از بزرگان هنر کشور شد. از آنجا که نوروز فصل دید و بازدید و گپ و گفت است، طی روزهای گذشته بخش‌هایی از این دیدارهای نوروزی هنرمندان شناخته شده کشور را که بیشتر به بررسی شرایطی هنر در پایان سال گذشته اختصاص داشت، خدمت‌تان عرضه کردیم؛ اما بخش‌های اصلی این گفت و گو‌ها را که حال و هوای نوروزی دارد قصد داریم از فردا آخرین روز سال ۹۷ که مصادف با عید میلاد امیرالمومنین حضرت علی (ع) است، منتشر کنیم تا شما خوانندگان هنرآنلاین را هر چه بیشتر با سبک زندگی و هنری این هنرمندان آشنا کنیم.

بر این اساس به رسم نوروز که با دیدار بزرگ‌ترها آغاز می‌شود با گفت‌وگوی بانو احترام برومند هنرمند پیشکسوت و همسر زنده‌یاد داود رشیدی همزمان با روز پدر و مرد به استقبال بهار می‌رویم و در ایام نوروز گفت و گو با اسماعیل خلج، منیژه محامدی، محمد اسکندری، مریم سالور، مریم معترف، حبیب‌الله صادقی، علی دهباشی، ناصر آقایی، مریم سعادت، علیرضا کوشک جلالی، حبیب اسماعیلی و.... را پیشکش شما مخاطبان هنرآنلاین خواهیم کرد.

همچنین در این روزها با جمعی از هنرمندان محبوب و جوان، همچون لیلا بلوکات، اعضای گروه موسیقی رستاک، منصور ضابطیان و.... نیز گفت‌وگوهایی داشته‌ایم که در ایام نوروز از تجربیات و نگاه‌شان به مقوله هنر با شما هنر دوستان سخن خواهند گفت.